Gjest medlem-332567 Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Kan jeg bruke router'n min: https://www.komplett.no/asus-rt-n66u-dark-knight-11n-n900-router/746279#!tab:extra Med kablet på pcen min som jeg bruker mest, og wifi på alt annet..? er en "portssvitsj" det man bruker til å sette kablen i?
Gjest Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Hei!Du ønsker å koble en RJ45 (CAT5e eller CAT6a) kabel fra din maskin i en av de gule portene.Merk: Dersom du skal legge kabelen i slike rør bakom vegg må du ha STP (Shielded Twisted Pair)
G Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Hei! Du ønsker å koble en RJ45 (CAT5e eller CAT6a) kabel fra din maskin i en av de gule portene. Merk: Dersom du skal legge kabelen i slike rør bakom vegg må du ha STP (Shielded Twisted Pair) Hvorfor det?
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Hei! Du ønsker å koble en RJ45 (CAT5e eller CAT6a) kabel fra din maskin i en av de gule portene. Merk: Dersom du skal legge kabelen i slike rør bakom vegg må du ha STP (Shielded Twisted Pair) Hvorfor det? Skulle skrevet, BØR.Formulerte meg feil :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå