Gå til innhold

Leverings dato 6600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig at det er flere desperate der ute (trodde neste det bare var meg) :lol:

 

For å skåne hjertet, har jeg nå innstilt meg på midten av november, slik at alt før den tid blir en positiv overraskelse. Avventer til noen faktisk melder om at den er til salgs - og da i andre land enn i Pakistan (vet ikke helt om jeg tror på det heller - det har vært en del prototyper i omløp, men har fortsatt til gode å lese om noen som har kjøpt produksjonsversjon av 6600 i en vanlig butikk - eller på nettet).

 

Nå sier ryktene også at produksjonen startet i slutten av august - så da er det bare å vente på hvem som er de første heldige.

Lenke til kommentar

her er mine grunder for å kjøpe SX1 fremfor 6600:

større display (6600:176 x 208 pixels, SX1:176 x 220 pixels)

mindre (6600:109 x 58 x 24 mm, 113cc, SX1:109 x 56 x 19 mm, 99 cc)

Lettere: SX1: 110 gram, 6600: 122 gram...

Sx1 har itillegg MP3 player/recorder OG radio imens 6600 bare har radio

vet at sx1 har USb utgang ITILLEGG til IR og Bluetooth, vet ikke om 6600 har usb utgang...

Mere minne: Sx1 har jo 24 mb internt minne, imens 6600 "bare" har 6mb... tilogmed e700 har mere... Vet at begge har MMC utgang men alikevel... d viser litt hvor mye de har LAGT i arbeidet i mobilen.. Sx1 er mere gjennomtenkt fra "bunnen til toppen"

eneste minus KAN være tastaturet, men det blir nok som på nokia 3650; enten så HATER man d eller elsker d

Lenke til kommentar

Remerser, tror du misforstod swag der.

Han mente vel at han foretrekker designet på 6600.

 

Jeg må si meg helt enig, Nokia er ikke noe jeg har lyst til å støtte, men fy som den 6600 frister... Den har det meste, i en liten fysisk størrelse (føler p800/900 blir litt vel stort) og ser unektelig pen ut.

 

SX1 er kanskje litt mindre og har bittelitt større skjerm, men den må jo være ganske håpløs å bruke? Molna, selvom det er litt håpløst å spørre deg om en objektiv mening om en Siemens telefon - hvordan er det å skrive med den plasseringen knappene?

 

Hvordan blir prisen på SX1 kontra 6600 da?

Lenke til kommentar

SX1 har Series 60 v1 og Symbian 6.0

6600 har Series 60 v2 og Symbian 7.0s

 

Betyr sikkert ikke så mye, så jeg tror de fleste kommer til å velge telefon basert på følgende enkle kriteria:

SX1: Synes den ser dritkul og morsom ut og jeg liker å høre musikk på telefonen

6600: Den har tradisjonelt tastatur og så er det en Nokia

 

Alt annet blir bare synsing rundt temaene.

Lenke til kommentar

:oops: sry, swag, litt treg i pappen enda.. våknet litt tidlig.. (slapp skolen idag)

 

Akseln:

jeg lover deg en ting, jeg kjøper gjerne en SE,Samsung,Siemens for at det er en SE,Samsung,Siemens men jeg kjøper ALDRI en nokia for det er en nokia, jeg har nok dårlige erfaringer for å gå på den tingen...

men sx1 gir jo mye mer for pengene enn 6600, over hele rekken, synes at 6600 designet ikke ser bra ut pga. plasten....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...