Gå til innhold

Ny 15" bærbar, 5-6k, skulebruk og Twitch


Anbefalte innlegg

Den blir ein ekstra-PC som eg skal ha på jobb (offshore). Eg har ein Asus N56VZ til bruk heime som eg er veldig nøgd med.

 

Skal brukast til skule (Office, skuleprogramvare) samt Twitch og surfing. Kanskje litt lett gaming på sikt, men CPU og minne prioriteres over GPU.

 

Vekt og batterilevetid er langt nede på prioriteringslista. Den står for det meste på kontorpulten.

 

Helst ein skjerm som ikkje er vond å sjå på over tid, med FullHD på 15~". Gjerne eit greit tastatur, men eg kjem kanskje til å bruke eksternt tastatur. Peikeflate vil ikkje bli brukt.

 

Støynivå er ikkje så veldig viktig, ei heller varme. Ikkje behov for noko smal ultrabook, men ei heller ein feit gaming-PC.

 

SSD er jo alltid moro, men ikkje eit krav. Det er ikkje behov for så veldig stor lagringsplass. 128GB er nok.

 

Prisant. 5-6000 kroner.

 

Sidan eg er nøgd med min N56VZ, såg eg litt på noko frå Asus igjen: Asus X550LN-CN088H vs Asus X550LN-CN065H.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden den skal brukes til skolebruk synes jeg du skal gå for en bedriftsmaskin som er laget for driftsikkerhet og kontorbruk (ofte godt tastatur og god byggekvalitet). I din prisklasse så foreslår jeg denne: http://www.dustinhome.no/product/5010788678/dell-latitude-e6540-ci5-2-6-4gb-500-fhd-15-6-w7p/

 

Her får du også 3 års på stedet neste arbeidsdag garanti, men tviler på at det kommer offshore. Også er det mulighet for docking slik at du kan ha ekstern skjerm/mus/tastatur som enkelt kan kobles til og fra. CPU-ytelsen er nok litt raskere enn en i7 U-serie. Har forstått det slik at RAM regnes som brukerutskiftbare deler, men hvis du ikke kjøper originalt fra Dell så vil de at du setter tilbake originalbrikke før eventuell reparasjon. Så du kan nok fint sette i en 4GB eller 8GB brikke i tillegg til den som allerede er der.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Eg finn ikkje den modellen i andre butikkar, er den snart borte vekk?

 

Ikkje lett å finne reviews i dag når det er så mange modellar av kvar type.

 

Driftsproblem har eg ikkje hatt på årevis, og skal eg skrive mykje så koblar eg sikkert til tastatur uansett. Det er for øvrig privatkjøp, har ingenting med jobben å gjere. Skal berre bruke den på jobb, men til skule og privat.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Tror ikke modellen er på vei ut. Kanskje akkurat den konfigurasjonen er på vei ut, men E6540 vil nok selges til en stund etter neste generasjon intel-prosessorer (broadwell) har kommet. Det er kanskje det at det er få butikker som selger Dell-maskiner. Tror Dustin har hatt den kampanjen en god stund allerede. Siden de ikke oppgir fullt modellnummer er det vanskelig å finne nøyaktig samme maskin i andre butikker, men de her er i hvertfall ganske like:

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2441381

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2364508

 

Grunnen til at jeg mente du burde ha bedriftsmaskin var at når jeg leste skolebruk så tenkte jeg den behandlingen min skolePC måtte gjennom. Vi måtte åpne/lukke skjermen for hver gang vi vekslet mellom oppgaveløsing og tavleundervisning. Selv om du har gode rettigheter ved forbrukerkjøp, så er det jo ikke noe ulempe at du får en garanti på at det også blir fikset fort.

Lenke til kommentar

Eg formulerte meg litt dårleg der ser eg. Eg kjem ikkje til å bruke PC-en på skulen, kun til skulearbeid. Planen er å ha den fast ute på jobb (offshore) til å bruke på skulearbeid og anna når eg er på jobb. Då vil den altså stå på kontorpulten det meste av tida, samt brukt på lugar og litt sånt. Det blir lite åpning og lukking av lokket.

 

No er eg ikkje så mykje inni maskinvare for tida, men korleis er E6540 i forhold til andre i same prisklasse? Ofrar eg ytelse ved å gå for den?

Lenke til kommentar

Etter det jeg kan se så har den ganske grei CPU-ytelse i forhold til pris. Men det kan jo hende du får behov for å oppgradere RAM.

 

Hvis du samtidig skal ha høyere oppløsning enn 1366*768 så finner jeg bare denne som er billigere og fortsatt ca. like rask (har SSD i tillegg). Ser at den for øyeblikket koster 5021kr hos supersmart, men prisjakt har ikke fått det med seg enda. Kvalitetsmessig så er nok tastaturet og stivheten på skjermlokket kanskje litt bedre på denne enn på e6540, mens baseenheten til e6540 har nok vesentlig bedre kvalitet enn for E540.

 

Hvis du vil se etter andre alternativ så er nok denne listen kombinert med prisjakt.no en god start. Bare velg at den kun skal vise mobilprosessorer for å få listen litt mer oversiktlig.

 

Edit: Ser det er lang leveringstid på E540 hos Supersmart.

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar

Veit du korleis skjermane på dei to måler opp mot kvarandre? Det er jammen ikkje lett å finne omtalar av enkeltmodellar når det er så mange av dei der ute.

 

Eg har aldri hatt ein laptop der eg har hatt problem på grunn av byggekvalitet. Delvis fordi eg passar godt på utstyret mitt. I dette tilfellet er det samtidig ikkje noko eg har sett behov for å prioritere sidan den som sagt vil stå i ro bortimot heile tida.

 

God kvalitet set eg alltid pris på, for all del, men eg vil unngå å ofre anna for betre kvalitet. I det store så koker det ned til skjermkvalitet, tastatur og ytelse, samtidig som andre element ikkje er horribelt dårleg. Får eg ein PC som er god på alt, så er det sjølvsagt det beste.

 

Gitt at tilbodet til Dustin faktisk er 2000 kroner, så er jo den maskina over 50% dyrare enn E540 i utgangspunktet. Skulle vel tru at den var eit godt kjøp då. Eg har god erfaring med DustinHome og E540 var kun lista opp på mindre kjente butikkar. Så akkurat no ser det ut som det gjerne blir E6540.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte ein Dell E6540, men eg trur eg må returnere den. Viftestøyen er alt for stor til at eg kan bruke den. Sjølv i eit kontormiljø med ventilasjon og andre rundt, så høyrest vifta godt. Eg har ikkje noko imot luftstøy, men vifta er fantastisk dårlig og lagar ein klakkelyd når den går. Eg forstår knapt at det er mogleg å lage noko så dårleg på ein sånn PC.

 

Basert på denne videoen ser det ikkje ut som det er ein feil heller.

 

Ser ut som det blir retur og vidare leiting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...