Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jenter noe glede av å få finger i rumpa?


Anbefalte innlegg

Hos de fleste gutter så er det slik at man kommer fortere og av og til får en mer intens orgasme av å få en finger i rumpa. Men gjelder det samme også for jenter? Jenter har jo ofte litt vanskeligere for å komme enn oss gutter, så det å kunne gi en ekstra hjelpende finger i tillegg til klitorismassasje må jo være greit for å kunne hjelpe henne litt på vei.

 

Hvordan pleier isåfall jenter å stille seg til dette? Mange gutter vil jo kanskje oppleve det å få en finger i rumpa som litt kinky og nedlatende (kanskje fordi det lett kan assosieres med homofili?), men pleier jenter å føle det på samme måten? Jeg vet at alt er forskjellig fra person til person, men hvordan er det jevnt over?



Anonymous poster hash: 4c110...043
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror nesten ikke jeg har hatt sex med en jente som ikke liker å få en finger litt i rumpa eller som masserer rumpehullet, man merker raskt om det er noe dem liker og de fleste gjør det. Noen liker også straight up analsex mens de fleste liker å eksperimentere litt med det. Det er litt spennende, utfordrende og ikke bare vanlig kjedelig sex.... det er mange måter du kan legge opp til dette på, du kan spørre på forhånd, du kan f.eks når dama står i doggy og du fingrer henne bakfra, prøve å stryke opp fra musa og over rumpehullet, hvis hun antyder at hun liker det med å puste tungt, stønne, dytte rumpa mere ut, gjøre seg mere tilgjengelig der bak, så er det bare å fortsette, hvis hun blir litt roligere, stillere, trekker seg litt sammen, så kanskje du skal la det vær til du har luftet ideen en annen gang.

 

En kompis av meg bruker å si at jenta skal bøye seg over senga, og uten forvarsel, så slikker han henne rett i rumpa. Dette gjør han alltid første gang dem har sex, og ikke kødd, 90% digger det. Det er overrasskende, deilig og uvanlig for dem og veldig spennende!

 

Kan jenter her bekrefte plix



Anonymous poster hash: 42d9e...bf1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Anbefaler ingen å gjøre det helt random uten noe hinting først. Er en del som liker sånt, men kan love at jeg vet om mange som hadde dratt opp buksa og stukket av også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har aldri hatt analsex før, og kanskje blir jeg aldri å ha det. Synes det høres helt jævlig ut bare tanken på å få bæsj på kuken.. Tenk deg stanken.

 

Hvis det hadde vært aktuelt ville jeg forespurt med jenta på forhånd slik at hun kunne ha gått til en profesjonell og tatt tarmskylling. I tillegg til at hun hadde vasket rævhullet sin godt før vi hadde analsex.

 

 

-Gutt



Anonymous poster hash: 8148d...dfd
Lenke til kommentar

 

Jeg har aldri hatt analsex før, og kanskje blir jeg aldri å ha det. Synes det høres helt jævlig ut bare tanken på å få bæsj på kuken.. Tenk deg stanken.

 

He, he, skal vel vanskelig la seg gjøre i det hele tatt å få luktet på skaftet, men. En dusj med såpe og vann er obligatorisk etter et slikt "besøk". Hvis man ikke er så framsynt å bruke kondom selvfølgelig....

Lenke til kommentar

 

Jeg har aldri hatt analsex før, og kanskje blir jeg aldri å ha det. Synes det høres helt jævlig ut bare tanken på å få bæsj på kuken.. Tenk deg stanken.

 

Hvis det hadde vært aktuelt ville jeg forespurt med jenta på forhånd slik at hun kunne ha gått til en profesjonell og tatt tarmskylling. I tillegg til at hun hadde vasket rævhullet sin godt før vi hadde analsex.

 

 

-Gutt

 

Anonymous poster hash: 8148d...dfd

Nå er ikke jeg noe særlig fan av analsex selv, men jeg kan opplyse om at såfremt du ikke har overnaturlig alien-penis så har det ingen ting for seg å ta tarmskyll. Du skal ikke ha penis opp i tykktarmen. Det eneste man må gjøre er å sørge for at endetarmen er tømt, og det pleier man stort sett kunne kjenne selv.

 

Nå var ikke analsex topic her, så kan svare på det som var spørsmålet.

 

Jeg er jente og synes en finger forsiktig innenfor rumpehullet er deilig sammen med annen stimulering. Tunge også. Analsex har jeg ikke utbytte av.

 

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...a38

Lenke til kommentar

Folk som synes analsex er ekkelt er sykt kjedelige i senga, typisk a-seksuelle mennesker som ikke har en ordentlig tenning men sånn halvveis tenning 1 dag i uka. Mitt værste mareritt. Skal være litt lidenskap, litt råskap, legge tabuer til side eller til og med la dem styrke kåtskapen i akten, først da blir sex DIGG!.



Anonymous poster hash: 42d9e...bf1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Folk som synes analsex er ekkelt er sykt kjedelige i senga, typisk a-seksuelle mennesker som ikke har en ordentlig tenning men sånn halvveis tenning 1 dag i uka. Mitt værste mareritt. Skal være litt lidenskap, litt råskap, legge tabuer til side eller til og med la dem styrke kåtskapen i akten, først da blir sex DIGG!.

 

Anonymous poster hash: 42d9e...bf1

 

 

Snakk for deg selv. Selv om man ikke synes analsex er det helt store kan man allikevel ha et fint, aktivt og rikt sexliv. Hvis man er så enspora at man ikke klarer å se at det også finnes andre former for god sex så ville jeg vel heller tatt meg en titt i speilet. ;)

Lenke til kommentar

Nei, finger i rumpa er ubehagelig. Synes det ikke frister i det hele tatt. Men nå synes jeg all sex er smertefullt og noe jeg må "gi" når jeg er sammen med noen. Så er ikke sikkert at min stemme betyr så mye. Sikkert jenter som liker det. Alle er forskjellig :) Men tror det kan være lurt å "lufte" ideen først.



Anonymous poster hash: e7682...474
Lenke til kommentar

 

Nei, finger i rumpa er ubehagelig. Synes det ikke frister i det hele tatt. Men nå synes jeg all sex er smertefullt og noe jeg må "gi" når jeg er sammen med noen. Så er ikke sikkert at min stemme betyr så mye. Sikkert jenter som liker det. Alle er forskjellig :) Men tror det kan være lurt å "lufte" ideen først.

 

Anonymous poster hash: e7682...474

 

Da synes jeg du bør ta en prat med legen din og kanskje en gynekolog, for sex skal ikke være ubehagelig. Selvfølgelig kan det være ubehagelig de første gangene, men med litt fartstid bør det absolutt ikke være sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Nei, finger i rumpa er ubehagelig. Synes det ikke frister i det hele tatt. Men nå synes jeg all sex er smertefullt og noe jeg må "gi" når jeg er sammen med noen. Så er ikke sikkert at min stemme betyr så mye. Sikkert jenter som liker det. Alle er forskjellig :) Men tror det kan være lurt å "lufte" ideen først.

 

Anonymous poster hash: e7682...474

 

Da synes jeg du bør ta en prat med legen din og kanskje en gynekolog, for sex skal ikke være ubehagelig. Selvfølgelig kan det være ubehagelig de første gangene, men med litt fartstid bør det absolutt ikke være sånn.

 

 

Nja. Tror det er kronisk. Lever heller singel enn å stresse med å finne ut hva det er når kroniske tilstander ikke kan behandles. Har uansett mistet all lyst pga. smertene. Og da er det jo ikke et problem lenger:)

 

Anonymous poster hash: e7682...474

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, finger i rumpa er ubehagelig. Synes det ikke frister i det hele tatt. Men nå synes jeg all sex er smertefullt og noe jeg må "gi" når jeg er sammen med noen. Så er ikke sikkert at min stemme betyr så mye. Sikkert jenter som liker det. Alle er forskjellig :) Men tror det kan være lurt å "lufte" ideen først.

 

Anonymous poster hash: e7682...474

 

Da synes jeg du bør ta en prat med legen din og kanskje en gynekolog, for sex skal ikke være ubehagelig. Selvfølgelig kan det være ubehagelig de første gangene, men med litt fartstid bør det absolutt ikke være sånn.

 

 

Nja. Tror det er kronisk. Lever heller singel enn å stresse med å finne ut hva det er når kroniske tilstander ikke kan behandles. Har uansett mistet all lyst pga. smertene. Og da er det jo ikke et problem lenger:)

 

Anonymous poster hash: e7682...474

 

Tja, du velger jo selvfølgelig selv, men jeg synes det høres litt trist ut. Det kan jo være noe så enkelt som en utposning eller en cyste et sted som enkelt kan fikses på. Det behøver selvfølgelig ikke være så enkelt, men det koster ikke en brutal innsats for i det minste å få noen svar.

Håper du tar tak i det og i alle fall får svar på hva som krøller seg for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, du velger jo selvfølgelig selv, men jeg synes det høres litt trist ut. Det kan jo være noe så enkelt som en utposning eller en cyste et sted som enkelt kan fikses på. Det behøver selvfølgelig ikke være så enkelt, men det koster ikke en brutal innsats for i det minste å få noen svar.

Håper du tar tak i det og i alle fall får svar på hva som krøller seg for deg.

 

 

 

Nå skal jeg ikke spore helt av her. Men for meg er sex hovedsakelig en guttegreie. Noe menn elsker og tenker på. For meg er sex stressende og noe jeg gruer meg til. Hadde jeg vært mann hadde jeg sikkert likt sex. Gutter tenker jo på sex 24/7 :wee: Det er jo det viktigste i livet for mange.

 

Anonymous poster hash: e7682...474

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...