Gå til innhold

Søksmålet mot GTA3 igang. Kreve 1.7 milliarder :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hvertfall brukt over 150 timer på GTA 3 og Vice City. Jeg er 14 og kan ikke tenke meg å slå ned en person en gang med et balltre eller lignende.

 

Å ta fram rifler og skyte ned forbipasserende fra bilen er jo vilt dumt. Disse gutta kan ikke ha noe vett i huet og må heller bli sperra inne for psykopatiske forstyrrelser. I sånn gale hjem eller no. Det værste er jo at de skylder på en av verdens beste spill! LOCK EM UP :grumpy:

Lenke til kommentar

Har spelt veldig mye av gta3 og VS, jeg hadde nok gått på ein killing spree hvis det ikke hadde vert ulovlig, men hva er poenget med å drepa masse folk hvis du bare skal sitta i fengsel hele livet, eller bli drept sjæl?

 

Det er ikke spella sin skyld, jeg sa som liten "krig er kult".

 

Så IKKE SKYLD PÅ ROCKSTAR MØKKETE AMERIKANERE!!!!

Lenke til kommentar

Hvorfor skylde på de som lagde spillet? Hvorfor ikke på han som oppfant PCen? Eller han som fant ut hvordan bruke bevegende elektroner til å lage energi? Eller Gud, for å skape mennesket?

 

Eller hvorfor i det hele tatt drive å skubbe skylden over på alle andre? Saksøk heller foreldrene for dårlig oppdragelse, passse dårlig på ungene sine, ha våpen som ungene greier å finne og få tak i?

 

Det å skylde på en underholdningsprodusent synes jeg blir *for* drøyt.

 

Og folkens, stopp med drittkastingen please. Ellers blir hele tråden stengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...