Gå til innhold

[Løst] VPN, hva er best?


Anbefalte innlegg

Ettersom min nåværende VPN straks går ut lurer jeg på om jeg ikke kanskje skal bytte.

Men, hva er best for tiden?

Både mtp. sikkerhet og hastighet, og muligheten for en norsk ip hadde vært greit, Private Internet Access er bra den, men savner litt muligheten for norsk IP selv om det ikke akkurat er ofte man trenger det.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler pesonlig VPNTunnel.se.
Sikkerhets messig så har de reklamert med at dem ikke logger, og all kommunikasjon er kryptert. Personverns messig er det plassert i Svige som har sterke personverns lover i motsetning til f.eks USA (som PrivatInternetAccess er besert i).
Tilbyr IP i flere land, men ikke Norge.
Når de kommer til hastighet har jeg selv prøvd den på TG, uten å egentlig merke noe forskjell med eller uten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fant du ut av dette?

 

Jeg bruker Astrill.com og har gjort det i over 18 måneder nå. De er helt supre.

De tilbyr også både dynamisk og statisk IP adresse i Norge ved behov (jeg bruker begge deler).

Eneste bakdel med Norge serveren dems er at hastigheten max ligger på ca 50 mbit.

Så skal du laste ned ting, anbefaler jeg å bruke de serverene de har markert som torrent servere, og Sverige og Nederland gir i alle fall meg ca max på min 100 mbit linje.

 

Astrill sier at de ikke logger, og jeg stoler i alle fall på det til jeg har fått noe bevis på det motsatte. ;)

Lenke til kommentar

å en hel del problemer? med privatvpn.se? eller var det noe annet?

Med privatevpn.se ja, fikk ikke logget inn, support svarte aldri, fikk etterhvert logget inn, men ble stadig logget ut med melding om feil brukernavn og passord, selv om jeg lagret det i klienten og fikk logget inn med det tidligere.

Lenke til kommentar

 

å en hel del problemer? med privatvpn.se? eller var det noe annet?

Med privatevpn.se ja, fikk ikke logget inn, support svarte aldri, fikk etterhvert logget inn, men ble stadig logget ut med melding om feil brukernavn og passord, selv om jeg lagret det i klienten og fikk logget inn med det tidligere.

 

har vært borti noen få ganger det har skjedd, men ikke mer enn max 5 ganger eller noe slikt... var en gang jeg rett og slett måtte reinstalle selve klienten, du bør prøve på det dersom du vil noen gang slite med det.... går jo så si relativt veldig kjapt oxo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...