Gå til innhold

Sendetid med PostNord


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte nylig en PC fra komplett.no som jeg håper å ha i morgen. Jeg bor i Bergen. Følgende står på sporingen til postnord:

 

1 av 1 kolli Inn på terminal OSLO 2014-06-29 23:48 1 av 1 kolli Sortert til port på terminal OSLO 2014-06-29 23:50 1 av 1 kolli Inn på utgående enhet. OSLO 2014-06-30 11:34

 

Noe håp for at den er her i morgen? Om jeg forstår det rett er den på vei med varebil/fly fra Oslo i snakkende øyeblikk, korrekt?

Kom over denne tråden, og vil si meg enig om at Postnord surrer en del. Min bestilling har gått fra Bodø - Oslo 3 ganger, uten at den har blitt utlevert. :( bestilt den 5. juni....og er fortsatt ute og reiser....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Min erfaring med PostNord er ikke positiv, og jeg kommer til å velge andre transportører der det er mulig.

 

- Pakken min lå på terminalen i én uke uten at jeg ble varslet, selv om telefonnummeret mitt sto tydelig skrevet på pakken. Pakken ble opprinnelig sendt fra Storbritannia med en annen transportør (DPD), så jeg var ikke engang klar over at PostNord hadde den.

 

- Jeg bestilte levering mellom kl. 17 og 21 (som forøvrig var det eneste valget jeg fikk). Likevel ble pakken levert kl. 12, og det var helt tilfeldig at jeg var hjemme.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Postnord er noe piss. Bestilte mus og laptop fra Komplett, står at laptopen ankom før musa i butikk (mypack), men når jeg går dit har de kun musen. Laptopen er sporløst forsvunnet. Dette skjedde fredag og den var forsatt borte lørdag. Sporingen viser at den er i butikk, men de som jobber der registrerer alle pakker de får og den er ikke ankommet.

 

Driter i når en pakke kommer så lenge den faktisk kommer. Fikk sms som sier den er levert, men neida. Og det var 12 timer etter at sporingen viste at den hadde "ankommet" butikk.

Endret av King23
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...