Gå til innhold

Noen som gleder seg til condidtion Zero?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bah, det var jo nye modeller og slikt jeg venta på i CS:CZ men så snakkes det om at de skal bruke de standard som er i CS 1.6 nå...kiipt og lite grunn å kjøpe da...gidder ikke spille singleplayer når jeg kan spille multi på nettet, samme hvor bra de sier bot'ene er...det blir ikke det samme....

Lenke til kommentar

Har prøvd Condition Zero...må si at det er ganske kjekt spill. Grei grafikk, men man skal jo ikke forvente seg HL2 grafikk på det da ;) eneste jeg ikke helt likte var varigheten på spillet. Litt anderledes design på våpna, og folka i forhold til cs 1.5 og 1.6, men bra "historie".

Jeg vet det kjører fint på min. Vil si det er like krevende som cs 1.6 ca.

 

Ett spill som er verdt å kjøpe! :D

Lenke til kommentar
Har prøvd Condition Zero...må si at det er ganske kjekt spill. Grei grafikk, men man skal jo ikke forvente seg HL2 grafikk på det da ;) eneste jeg ikke helt likte var varigheten på spillet. Litt anderledes design på våpna, og folka i forhold til cs 1.5 og 1.6, men bra "historie".  

Kjører fint på min maskin med full grafikk. Vil si det er like krevende som cs 1.6 ca.

 

Ett spill som er verdt å kjøpe! :D

 

Vill det si at du har det?

Lenke til kommentar
du sa jo det kjører fint på DIN maskin med alt på fult
Jeg sa det fordi han kisen som jeg prøvde det hos har akkurat samme maskin som meg, bare ikke så mange hder og så mye ram. Så da vet jeg at det kjører fint på min maskin. Gadd ikke skrive opp hans hw. Ble kanskje litt feil formulert den setningen :p
Lenke til kommentar
Har prøvd Condition Zero...må si at det er ganske kjekt spill. Grei grafikk, men man skal jo ikke forvente seg HL2 grafikk på det da ;) eneste jeg ikke helt likte var varigheten på spillet. Litt anderledes design på våpna, og folka i forhold til cs 1.5 og 1.6, men bra "historie".

Jeg vet det kjører fint på min. Vil si det er like krevende som cs 1.6 ca.

 

Ett spill som er verdt å kjøpe! :D

 

Bare til informasjon.. den versjonen som har blitt lekket ut på nettet av Condition Zero er en tidlig build. Så den er ikke komplett. Hele spillet som kommer senere er MYE lengre og bedre.

Lenke til kommentar
[quote]Bare til informasjon.. den versjonen som har blitt lekket ut på nettet av Condition Zero er en tidlig build. Så den er ikke komplett. Hele spillet som kommer senere er MYE lengre og bedre.[/quote]

Det var godt å høre... Gleder meg bra. Er drittlei Global Ops og RvS. Forresten er det noen som veit når Urban Justice kommer? Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...