Gå til innhold

Pc-lyd til minianlegg


Anbefalte innlegg

Jeg har et minianlegg med bra høytalere, og vurerer å bruke det istedet for vanlige pc-høytalere.

Jeg trenger litt hjelp angående koblingen mellom anlegget og pc en. På anlegget er der to AUX (L) og ® hull. jeg regner med at dette er innganger. Tar jeg feil? Kan jeg bruke den vanlige line out utgangen på pc-en å splitte denne ledningen i to?

Eller finst det ledninger som kan kjøpes til en slik kobling?

Om denne måten ikke fungerer hvilke utganger må jeg ha på lydkortet? Takker for svar.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-19 23:48, tintin77 skrev:

Billige Ledninger - Billig Lyd


Skikkelige Ledninger - Skikkelig Lyd


På min pc kjører jeg på Monster Cable (3-400 kr) for 2 meter


Bedre lyd med disse enn de de billig kablene jeg hadde før


Clas Olhson, bra på mye, dårlig på mye


Svensk lavpris kjede sier det meste


 

Det er ikke så mye vits i å kjøpe kabel til 400 kr hvis steroanlegget koster 2000 kr !! Da er det ikke kabelen som er begrensninen!

Lenke til kommentar

Ja de sier at lydkabler er indervurdert på hifiklubben og slikt... selv kjøpte jeg en helt vanlig minijack til phono ledning og det funker fett!

 

Denne ledningen er den samme type ledningen som man bruker fra discman til anlegg....

 

Når man bruker et minianlegg får man lissom ikke den skikkelige trøkken fra det allikevel og da er det ikke noe vits i å investere i en monsterkabel til 500 spenn... de hadde jeg heller brukt på en ny rambrikke eller en ny duron...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...