Gå til innhold

Max Payne 2 - Hva synes dere om det?


Anbefalte innlegg

Har bare såvidt kommet i gang(så da er jeg vel halvveis), men det er noen lekre ting her!

 

Ting 1; Fine ragdoll-effekter! Det nærmest oppfordrer til lemlestelse av døde skurker. Jada, jeg vet at HL2 sikkert blir MYE bedre, men MP2 er her nå, ikke sant?

 

Ting 2; Deilig å lade om i Bulletime. Ahh, det er lekkert!

 

Ting 3; interaksjon med omgivelsene. Gøy å skyte radiatorer løs fra veggen osv. Såper på tv. Det kan bli en lang liste, dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for at du legger ut informasjon om at Max Payne......... bla bla bla. Hyggelig.

 

Hyggelig at du bekrefter dette også da...

Nå har jo han heldigvis editet posten sin sånn at ikke ALLE skal bli like skuffet som deg, men du er jo nesten like god?

 

Hva har jeg bekreftet, egentlig?

 

Herregud da. Du skreiv at Max Payne *piiip*...da du klaga over hva han andre duden skreiv. :grumpy:

Lenke til kommentar
Takk for at du legger ut informasjon om at Max Payne......... bla bla bla. Hyggelig.

 

Hyggelig at du bekrefter dette også da...

Nå har jo han heldigvis editet posten sin sånn at ikke ALLE skal bli like skuffet som deg, men du er jo nesten like god?

 

Hva har jeg bekreftet, egentlig?

 

Herregud da. Du skreiv at Max Payne *piiip*...da du klaga over hva han andre duden skreiv. :grumpy:

 

Jepp. Jeg var glad at den første spoileren ble slettet, men så fortsatte jeg å lese nedover tråden og så oppdaget jeg at BenSin også spoilet! :grumpy:

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg var glad at den første spoileren ble slettet, men så fortsatte jeg å lese nedover tråden og så oppdaget jeg at BenSin også spoilet!  :grumpy:

 

Jeg og. Tenkte liksom at det var trygt å lese etter at den ble sletta, men så får du dæven døtte meg hele den avsluttende faktoren i spillet dytta opp i trynet. Mindre hyggelig... :grumpy:

Lenke til kommentar
Takk for at du legger ut informasjon om at Max Payne......... bla bla bla. Hyggelig.

 

Hyggelig at du bekrefter dette også da...

Nå har jo han heldigvis editet posten sin sånn at ikke ALLE skal bli like skuffet som deg, men du er jo nesten like god?

 

Hva har jeg bekreftet, egentlig?

 

Herregud da. Du skreiv at Max Payne *piiip*...da du klaga over hva han andre duden skreiv. :grumpy:

'

 

Han overlevde hva sa du? Jeg har ikke nevnt noe annet enn ordet "overlevde". For alt du vet kan det være at han falt på sykkelen sin som liten, men overlevde. Så du forresten hva han "andre duden" skrev?

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg var glad at den første spoileren ble slettet, men så fortsatte jeg å lese nedover tråden og så oppdaget jeg at BenSin også spoilet!  :grumpy:

 

Jeg og. Tenkte liksom at det var trygt å lese etter at den ble sletta, men så får du dæven døtte meg hele den avsluttende faktoren i spillet dytta opp i trynet. Mindre hyggelig... :grumpy:

 

Pissprat. Jeg har jo for f aen ikke spilt lengere enn kapittel 2, hvordan kan noe jeg har skrevet avsløre noe da? Dust.

Lenke til kommentar
Spillet er ALTFOR kort. Trodde at siden det det kom på 2 CD'er at det skulle være større enn Max Payne 1. Men neida. Den extra CD'n er pga. bedre grafikk og lyd. Dessuten de som laget spillet må gå på prozak ellerno...trist historie!

 

historien skal jo være tragisk da! det heter tross alt "The fall of Max Payne" ikke "The Happy go lucky life of Max Payne" ffs..det er helt genialt!

 

eller kanskje jeg skulle vært på prozac også?

Lenke til kommentar
Spillet er ALTFOR kort. Trodde at siden det det kom på 2 CD'er at det skulle være større enn Max Payne 1. Men neida. Den extra CD'n er pga. bedre grafikk og lyd. Dessuten de som laget spillet må gå på prozak ellerno...trist historie!

 

historien skal jo være tragisk da! det heter tross alt "The fall of Max Payne" ikke "The Happy go lucky life of Max Payne" ffs..det er helt genialt!

 

eller kanskje jeg skulle vært på prozac også?

Jeg syntes spillet virker som en interaktiv film, og det liker jeg icon4.gif

 

Om det var for kort? Det syntes jeg egentlig ikke.. liker at du kan sette deg ned, og spille igjennom hele spillet.. Det er vel ingen som gidder å se en film i 20 minutter, så ta en dags pause for å så se 20 minutter neste dag igjen og fortsette slik?

 

Får håpe det kommer mange bra mods til Max Payne 2 da, det fortjener det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...