Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns de ser ut som sånne billigklokker man får med i blader om sommeren. Spesielt med de fargene. Hmm. lurer på hvem jeg kjenner som får seg først! :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Mener Bjørklund hadde noe alla de Moods klokkene i sommer. Det minner farlig mye om Nixon. Da værste er vell at de skal ha langt over 1k for de. :dontgetit:

Skrevet

Ja, du tror vell.....

Kan vel ikke tro noe annet når du hadde moods-logo i avataren din helt til du skiftet brukernavn for et par måneders tid siden.

• Liker 2
Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Klokker er utrolig dyre greier altså! Spurte om prisen på Sinn 556 i den lokale sjappa. Rundt 5-6k. Og jeg som bare skal bruke 2k.

Hva synes du om Sinn 656?

Vi har en kjent person (Yobokies) som modder Seiko-klokker og blant annet har en 656-mod. http://s161.photobucket.com/albums/t208/yobokies/Mods/?action=view&current=IMG_7399.jpg

Hvor mye tar han for de da?

Vanskelig å si, men send han en mail på [email protected]

Jeg tipper han vil ha ca. $140 ink. shipping. :)

Skrevet

Bilder av Moods-klokkene. Ikke helt min smak men...

Moods-of-Norway-klokke1_large.jpg

Tja, om du først skal ha en tulleklokke hadde jeg kjøpt noe slikt før den TRIWA/D&G time/Lambretta driten.

Skrevet

Fått litt sansen for Graham.

Litt FOR mye av det gode? For min del ble det for mye surr på skiven, men den første var vel den beste av de tre.

Minner meg en del om Omega Ploprof når jeg tenker jeg om. Den er faktisk ganske fet

omega-seamaster-ploprof-2009-2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...