Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stilig klokke du kjøpte :)

Tag Heuer er absolutt en fin hverdagsklokke. Selv er jeg av den oppfatning av at de fleste klokketyper kan brukes til alle anledninger så lenge det er litt gjennomtenkt.

9523318[/snapback]

Bare ikke golf, det er ikke bra for klokka :!:

Stilig Tag Heuer det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne siste føler jeg ikke får å bruke i absolutt alle situasjoner, tror nok at den kan bli litt ´slitt´da. Tag Heuer Kirium er derimot egnet til det meste (tror nok at en ekstremsport som golf går bra det også).

Skrevet

Om det er en automatic Kirium du har, er golf ikke å foretrekke. Mekaniske urverk skal ikke benyttes i aktiviteter som f.eks. golf. (Om du ser for deg kraften og bevegelsen i en golfsving, er det lett å forstå hvorfor).

Skrevet
post-137249-1190222510_thumb.jpgSlenger bare ut et bilde av min nye Omega Seamster coaxial. Mange synest kanskje den er kjedelig og utgått, men jeg synest den er stilren og rett og slett en klasikker :cool:
Skrevet
Hvor har dere forsikret klokkene deres? Til hvilken pris?

9534852[/snapback]

Klokker går under verdiforsikring/reiseforsikring antar jeg.

Skrevet

Disse forsikringene har ofte et tak - jeg har hørt om både 10.000 og 20.000. If f.eks. tilbyr kun å forsikre klokken dersom verdien er over 10.000 kr (og da må man ha enten bil- eller innboforsikring hos dem fra før).

Anyone?

Skrevet
Noen som vet om hvilken klokke som brukes i "71 grader nord" ?

Og om noen andre stilfulle, "skikkelige" klokker til under 2000 ,- ?

9538164[/snapback]

Lurer på om det er Tissot (T-navigator?) som brukes i "71 grader nord".

Skrevet (endret)

nei det er Tissot T-Touch. veldig lik Navigator (har navigator selv) bare at den har litt ekstra funksjoner som kompass, høydemåler, temperatur måler osv.. + at den koster ca 5200 kr..

edit: glemte å si at både navigator og T-touch har touch screen for dere som ikke visste det fra før :yes:

edit:hvilken farge var det på klokkene igjen ? hvordan så de ut ?

er det en slik det var?

tissot_t-touch.jpg

eller en slik?

closeup.jpg

Endret av vofif
Skrevet
nei det er Tissot T-Touch. veldig lik Navigator (har navigator selv) bare at den har litt ekstra funksjoner som kompass, høydemåler, temperatur måler osv.. + at den koster ca 5200 kr..

edit: glemte å si at både navigator og T-touch har touch screen for dere som ikke visste det fra før  :yes:

edit:hvilken farge var det på klokkene igjen ? hvordan så de ut ?

er det en slik det var?

tissot_t-touch.jpg

eller en slik?

closeup.jpg

9545062[/snapback]

Nei, den har oransj gummireim ..

Var det jeg syntes var så fengende :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...