Gå til innhold

Lepont SF201B = Fulltower?!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg sikla det dette mesterverket av et kabinett i alt for lang tid, så nå hadde jeg endelig bestemt meg for å bestille det..

men så: plutselig ser jeg noe teit som alle bør være klar over før man, blendet av fine detaljer, bestiller dette kabinettet uten å sjekke ting alt for nøye:

 

Både overklokking.no's test, og microplex.no's produktliste hevder at dette kabinettet er et fulltower... og målene på kabinettet er 46x21x50, til sammenligning er målene på Lian Li's miditower PC65USB 45x21x49,2cm.

 

Har Lepont såvidt kryssa den magiske grensa? :roll: eller har noen blingsa på målene eller benevnelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg en kloning av dette kabinettet. Mitt heter Recom Stealth, har akkurat samme finish og ser helt likt ut.

 

Nå må jeg bare si at dem som har kallt dette for noe annet enn midi- tower har tatt seg vann over hodet.

 

Men det er mange brae løsninger i kabinettet (egentlig ikke noe Lian Li ikke har), så det er meget god plassutnyttelse.

 

Har montert en Evo240 i topp av kabinettet, og en Evo120 helt nede i fronten. Har enda masse plass å gå på. Det er ihvertfall drømmekabinettet mitt ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg en kloning av dette kabinettet. Mitt heter Recom Stealth, har akkurat samme finish og ser helt likt ut.

 

Nå må jeg bare si at dem som har kallt dette for noe annet enn midi- tower har tatt seg vann over hodet.

 

Men det er mange brae løsninger i kabinettet (egentlig ikke noe Lian Li ikke har), så det er meget god plassutnyttelse.

 

Har montert en Evo240 i topp av kabinettet, og en Evo120 helt nede i fronten. Har enda masse plass å gå på. Det er ihvertfall drømmekabinettet mitt ;)

 

Bilder?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvor kan jeg få tak i et Recom Stealth kabinett? Finnes det noen som selger de her i landet?

Recom Stealth kjøpte jeg på Komplett for litt under ett år siden. Det er helt likt det sorte kabinettet som er nevnt i topicen. Eneste forskjellen som jeg har sett er fargen på skruene som holder front- dekslet på plass.

 

Har faktisk ikke sett dette kabinettet noen andre plasser siden. Snodig, Komplett har sikker bare fått inn ett parti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...