Gå til innhold

Hvilke av de nye toppmodellene støtter APT-X


Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, så er jeg ute etter en ny mobil og helst en som støtter APT-X. Har i dag en Sony Xperia Z1.

Lurer på Oppo Find 7, LG G3 eller å muligens vente på Samsung Note 4. Noen som vet om de jeg nevner her støtter APT-X?

Jeg har fylt et 64 gb kort med flac filer og kjøpt meg Philips Fidelio M1 BT hodetelefoner, som forøvrig låter utrolig bra.

 

Håper det er noen lyse hoder her, som kan svare meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar alle sammen. Var ikke klar over at det var så mange som støttet det. Mener å ha lest at min Sony Xperia Z1 ikke gjør det og når jeg prøver å finne det ut, så står det ingenting om det. Når jeg kobler til mine Philips Fidelio M1 BT så kommer det opp på tlf skjermen at den er koblet til en APT-X enhet.

Noen som vet om Oppo Find 7 gjør det? Det ser ut som en veldig interessant tlf.

Lenke til kommentar

Et kjapt google søk viser at Z1 og Z2 har apt-x.

Oi. Takker for det. Hvorfor i huleste har ikke jeg funnet ut det? Uansett takk for svaret, men jeg skal nå bytte fra Z1 som jeg forøvrig har vært veldig fornøyd med, bortsett ifra skjermen. Trenger en som er bedre å se "film" på i varierende lys. Synes Z1 skjermen blir for mørk. Bruker MX player.

Lenke til kommentar

 

Et kjapt google søk viser at Z1 og Z2 har apt-x.

Oi. Takker for det. Hvorfor i huleste har ikke jeg funnet ut det? Uansett takk for svaret, men jeg skal nå bytte fra Z1 som jeg forøvrig har vært veldig fornøyd med, bortsett ifra skjermen. Trenger en som er bedre å se "film" på i varierende lys. Synes Z1 skjermen blir for mørk. Bruker MX player.

 

 

Om du er fornøgd ned Z1, koffor ikkje gå for Z2? Den har veldig mykje betre skjerm enn tidlegare modellar fra Sony.

Lenke til kommentar

 

 

Et kjapt google søk viser at Z1 og Z2 har apt-x.

Oi. Takker for det. Hvorfor i huleste har ikke jeg funnet ut det? Uansett takk for svaret, men jeg skal nå bytte fra Z1 som jeg forøvrig har vært veldig fornøyd med, bortsett ifra skjermen. Trenger en som er bedre å se "film" på i varierende lys. Synes Z1 skjermen blir for mørk. Bruker MX player.

 

 

Om du er fornøgd ned Z1, koffor ikkje gå for Z2? Den har veldig mykje betre skjerm enn tidlegare modellar fra Sony.

 

Har lyst på større skjerm. Har vel satt 5,5" som minste krav. Blir vel Oppo Find 7, Samsung Note 4 eller LG G3......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...