Gå til innhold

Temple of Elemental Evil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ToEE er regnet som en av de mest fanatiske portene av et pen&paper rollespill/modul. Så hvis du blir kåt av ord som "saving throw", og "THAC0" gjør deg varm i hjertet, så værsågod :)

Det er visst et OK spill, men stappfullt av stats.

 

Sorry at jeg pirker, men måtte bare kommentere: "THAC0" er et eldgammelt begrep fra AD&D, mens ToEE er basert på det nyere regelsettet D&D 3.5.

Lenke til kommentar

Sorry at jeg pirker, men måtte bare kommentere: "THAC0" er et eldgammelt begrep fra AD&D, mens ToEE er basert på det nyere regelsettet D&D 3.5.

 

3.5 suger maks!!! 3.0 er saken! Men man blir vel nødt til å prøve seg på 3.5 senere også, selv om jeg fortsatt har sansen for 3.0!

Lenke til kommentar

Alt som er nytt og gjør store endringer i et allerede "perfekt" system suger max. Sånn har det alltid vært. Sikker på de trofaste D&D spillerne fikk gåsehud av å høre om AD&D. Og når de hadde vent seg til 1.0-reglene, kom det pinadø 2.0 regler!! Blasfemi mot et perfekt system fra før!! osv osv etc etc.

3.0-reglene lar jo sånt som Mages ha på plate armor. Det er sikkert blasfemi i hardcore pen&paper spillernes verden.

Lenke til kommentar

Temple of elemental evil er kort sagt det eneste rollespillet pêr dags dato som er tro D&D 3,5 reglene. Og er helt klart en god konkurrent til Baldurs gate spillene, og muligens også Neverwinter nights.

Grafikken er helt grei, lydene er dynamiske og holder bra kvalitet, og animasjonene flyter helt slik de skal gjøre.

Selv vil jeg kalle det det beste rollespillet for hardcore rollespillfans per i dag, men det blir nok litt vel langdrygt for nybakte rollespillere, da det er meget pen & paper basert.

Vis litt nåde, da jeg dette er den første gangen jeg skriver på disse forumene :roll:

Lenke til kommentar
Temple of elemental evil er kort sagt det eneste rollespillet pêr dags dato som er tro D&D 3,5 reglene. Og er helt klart en god konkurrent til Baldurs gate spillene, og muligens også Neverwinter nights.

Grafikken er helt grei, lydene er dynamiske og holder bra kvalitet, og animasjonene flyter helt slik de skal gjøre.

Selv vil jeg kalle det det beste rollespillet for hardcore rollespillfans per i dag, men det blir nok litt vel langdrygt for nybakte rollespillere, da det er meget pen & paper basert.

Vis litt nåde, da jeg dette er den første gangen jeg skriver på disse forumene :roll:

Kos, gleder meg til jeg får det, ble sendt fra play.com den 20/10, så bør vel være i postkassen min straks. Om ikke det latterlige tollvesenet begynner å kødde pga av den var 1 pund over 200 kr :mad: skjønner ikke hvorfor myndighetene trenger å bry seg om hva jeg handler i utlandet, fri konkurranse my arse... :grumpy:

 

men har også hørt at spillet er buginfisert som bare pokker, å at path findingen er nesten verre enn den i BG2, håper de får ut en patch så snart som mulig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...