Gå til innhold

Veldig Billig Geforce FX 5900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo tydelig at prisen på de nyeste FX kortene fra Nvida må ned ettersom svært mange ønsker å kjøpe et Radeon kort. Dette tilbudet ser jo veldig bra ut sammenligned med mange av de andre overprisede kortene.

 

Når det gjelder Databutikken har jeg inntrykket av at det er veldig enten-eller.

De er jo veldig billige, så dersom man får det man har bestillt er man jo fornøyd, men dersom noe går galt (utsolgt/shipping/feil/reklamasjon/garanti) så er ikke Databutikken blant de beste. Har handlet der et par ganger og aldri hatt problemer, men foretrekker heller andre butikker dersom prisforskjellen ikke er stor.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet mye hos databutikken i 3 år, og aldri hatt en eneste negativ erfaring. Etter mitt synspunkt den beste webshopen i dag.

 

Et synspunkt du er ganske alene om. Det er når det først blir feil på varer at en ser hvor god en webshop er.

 

YUP!

 

Har hatt 3 returer med med dem og ca 3 måneder for hver gang i ventetid..

Lenke til kommentar
Jeg har handlet mye hos databutikken i 3 år, og aldri hatt en eneste negativ erfaring. Etter mitt synspunkt den beste webshopen i dag.

 

Et synspunkt du er ganske alene om. Det er når det først blir feil på varer at en ser hvor god en webshop er.

 

YUP!

 

Har hatt 3 returer med med dem og ca 3 måneder for hver gang i ventetid..

 

:lol::lol::lol: ... det var utrolig, men titter man på webshopper så er det vel ikke annet å vente.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet mye hos databutikken i 3 år, og aldri hatt en eneste negativ erfaring. Etter mitt synspunkt den beste webshopen i dag.

 

Et synspunkt du er ganske alene om. Det er når det først blir feil på varer at en ser hvor god en webshop er.

 

YUP!

 

Har hatt 3 returer med med dem og ca 3 måneder for hver gang i ventetid..

 

:lol::lol::lol: ... det var utrolig, men titter man på webshopper så er det vel ikke annet å vente.

 

Joda. Får alltid varene etter max 3uker når jeg levere ting oppe hos Flexi-Data. De sender til Norek og vips så er varene hos flexi igjen.

 

Byttet en XP2000 jeg fikk som garantisak mot en XP2500 med 271kr i mellomlegg også ;)

Lenke til kommentar
Har hørt VELDIG mye dårlig om databutikklen som ødelagte produkter som ikke blir byttet og bla.a laaaaaang ventetid oppimot 2-3 mnd.

 

Jeg vile esterkt vurdert andre steder, uansett pris, for det kan fort bli vellldig dyrt og ubehagelig affære.

 

Hadde selfølgelig ikke giddet og returnere det til dem når jeg vet

hvor mye problemer folk har med dem , hadde sendt det rett til

produsent med et notat om at butikken svindler folk på returer .

 

Tror ikke det skulle vere noe problem , du har produsnt garanti på produktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...