Jonki Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 temaet sier alt! er bare litt nysjerrig hva dere hører på! :-) jeg hører på black metal og heavy metal
PT Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Det finnes VELDIG mange slike tråder her ute... *varsle mod* EDIT: Glemte jo å skrive hva jeg liker... Metallica (som sebdude), Nirvana, Survior (Eye of the tiger), Deep purple og litt andre diverse saker. Mener jeg er født i feil tiår. Jeg er 15 nå, men jeg burde fått oppleve Metallica sin storhetstid; 80- og 90-tallet Dog på pc-fronten er jeg nokså fornøyd akkurat nå.
sebastgs Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 METALLICA METALLICA METALLICA som du skjønner går det mest i Metallica Hører jo på andre ting og, for eksempel Maiden, SoAD, Turboneger, Yngwie Malmsteen o.l
Jonki Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Skrevet 18. oktober 2003 humm. ok,vet det til neste gang :wink:
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 (tung) rock og da er selvfølgelig Rammstein en vinner! men hammerschmitt,atrocity,hammerfall og TNT duger også... hører egentli på ganske mange forskjellige band, men disse er kansje de viktigste!
SnowDOG_ Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Vil tro at 70% av forumbrukerne her hører på metall. Selv hører eg på Hip hop og det har eg gjort siden eg var 6år (er 23)
AssKicR Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 3538 tracks in playlist, average track length: 3:58 Estimated playlist length: 234 hours 12 minutes 5 seconds (5 tracks of unknown length) Det er det eg har av music for øyeblikket... Det er et stort utvalg og skyldes alt fra LAN til familie som skal laste ner musikk. Setter Winamp på shuffle og hører på det meste.
Wabby Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Det er svært få som har hørt om det, men alle - Laste ned dette albumet !!! Shelter - Mantra Det er vanvittig bra og dere kommer aldri til å angre... I love it.. mhm.. Hatt det i siden 95 oger fremdeles ikke lei!
HatOBjekt Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Det er svært få som har hørt om det, men alle - Laste ned dette albumet !!! Shelter - Mantra Det er vanvittig bra og dere kommer aldri til å angre... I love it.. mhm.. Hatt det i siden 95 oger fremdeles ikke lei! hvilken type musikk er dette da?? jeg vil anbefale Atrocity på det strekeste, veldig bra (men ukjent) band! "Der Mousilini" er et sikkerstikk når du sakl digge musikk
Wabby Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Det er svært få som har hørt om det, men alle - Laste ned dette albumet !!! Shelter - Mantra Det er vanvittig bra og dere kommer aldri til å angre... I love it.. mhm.. Hatt det i siden 95 oger fremdeles ikke lei! hvilken type musikk er dette da?? jeg vil anbefale Atrocity på det strekeste, veldig bra (men ukjent) band! "Der Mousilini" er et sikkerstikk når du sakl digge musikk Punk stil. De spillte mye før på Snowboard arrangsjemang og slik. Trur skaterne her på Forumet vil like det.
Wabby Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 nå skal det lastes ned Shelter Disse er et must : 1: Message Of The Bhagavat 2: Civilized Man 5: Empathy Kos deg
bjaa Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Egentlig lan jeg høre på mye rart, men jeg liker igrunn best metal, rock og litte gran oldis musikk. Favorittene er Iron Maiden, Metallica, Acdc, Johnny Cash Og Øystein Sunde
HatOBjekt Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Favorittene er Iron Maiden, Metallica, Acdc, Johnny Cash Og Øystein Sunde artig blanding... men selv hører jeg på alt fra kølsvart metal til albansk synthpop (anbefales) så ejg skal ikke si så mye
AssKicR Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 selv hører jeg på alt fra kølsvart metal til albansk synthpop (anbefales) Gi oss eksempel på nogen som spiller "albansk synthpop" da
MrLee Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 det meste utenom trance/dance/tekno/rave/country/boyband/girlband/gangsta rap/ect..
Wabby Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 det meste utenom trance/dance/tekno/rave/country/boyband/girlband/gangsta rap/ect.. med andre ord... du hører på danseband ? :o
danilovic Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 med andre ord... du hører på danseband ? :o Vikingarna var yndlingen min da jeg var liten... Min playlist. Har bare adda alt jeg har av *.mp3 der, tror jeg, så den er ganske stygg. Det er sourcen til siden også. Tør nesten vedde på at ingen har en tilnærmet lik playlist som meg.
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Ja det var det mye rare greier. BarneTV og atomic kitten? :o
Anbefalte innlegg