Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han har liten penis...


Anbefalte innlegg

Men faen, jeg liker han fordeom. Han ser så sinnsykt bra ut, og jeg er virkelig betatt av han. God type rett og slett, men "problemet" er at han har litt liten skaft… Eksen min hadde verdens fineste, og det er sant. Så det var litt uvant for meg å ha sex med han jeg dater nå. Ødelegger liksom litt av nytelsen.. Har falt meg inn flere ganger å dumpe han, men vil ikke. Liker han som sagt godt.

 

Tips og råd? Vil endre tankene



Anonymous poster hash: 9e5b2...987
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hva som hadde skjedd dersom en mann hadde skrevet tilsvarende på feks. kvinneguiden.no, om at de er usikre på om de skal fortsette med den nye kjæresten fordi hun har for små pupper.

 

Tror personen hadde blitt kalt både det ene og det andre, og aldri turt å vise seg på siden igjen...

 

Derfor de abuser anonymfunksjonen

Lenke til kommentar

hvis sexen er dårlig så er det vanskelig å få noe annet til å fungere i lengden, er ikke din feil at du ikke liker det, helt lov å dumpe noen på grunn av det.

Sexen er bra, og han er flink, men…. GAAAAAHHHH… Vil liksom ikke dumpe han på grunn av penisstrl!! :s men er jo litt kjipt når man ikke kjenner det såå mye… kanskje investere i en vibrator.. ehem

 

Et helt seriøst spørsmål, hvis jeg hadde fått barn med han, og det ble gutt, ville han arvet størrelsen da?

 

Anonymous poster hash: 9e5b2...987

Lenke til kommentar

 

 

hvis sexen er dårlig så er det vanskelig å få noe annet til å fungere i lengden, er ikke din feil at du ikke liker det, helt lov å dumpe noen på grunn av det.

Sexen er bra, og han er flink, men. GAAAAAHHHH Vil liksom ikke dumpe han på grunn av penisstrl!! :s men er jo litt kjipt når man ikke kjenner det såå mye kanskje investere i en vibrator.. ehem

 

Et helt seriøst spørsmål, hvis jeg hadde fått barn med han, og det ble gutt, ville han arvet størrelsen da?

 

Anonymous poster hash: 9e5b2...987

Huh?! Spiller det noe rolle hvilken størrelse SØNNEN får?! Nei vet du hva. Herregud. Hva rolle spiller det? Så lenge en eventuell sønn er frisk så er jo det som er viktig.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Et helt seriøst spørsmål, hvis jeg hadde fått barn med han, og det ble gutt, ville han arvet størrelsen da?

 

Anonymous poster hash: 9e5b2...987

 

Noen ganger lurer jeg på hva som foregår i enkeltes hoder.

Kan ikke lage barn med en mann med liten penis fordi sønnen kan arve størrelsen....

Endret av arsenalfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor lang er den omtrent? En penis skal være fryktelig kort for at den skal være dumpegrunnlag. Ved å ha sex en del ganger vil dere etterhvert finne ut at hva som fungerer og hva som ikke fungerer, og sexen vil oppleves bedre. Med mindre han har en minigrossini av typen fyrstikkeskestørrelse, da forstår jeg at det kan være et problem.

Lenke til kommentar

Jeg har vært borti akkurat det samme, jeg måtte faktisk dumpe han pga for liten penis. Han fungerte simpelthen ikke i senga slik, selv om movsa og selve bevegelsene hans var langt over gjennomsnittet så var ikke det nok. Dessverre har størrelse veldig mye å si.. fungerer man ikke i senga vil man faktisk ikke fungere som par at all.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...