Gå til innhold

[Løst] Ny telefon - rundt 4.5k budsjett


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har til dags dato en S3. Har hatt den en stund nå, og tenker at jeg kan investere i en ny telefon, men som alltid, før jeg betaler flere tusenlapper, vil jeg gjerne forsikre meg om at jeg gjør et bra kjøp.

 

Jeg skal reise ekstremt mye i sommerferien, og jeg vil gjerne ha en litt robust telefon, jeg skal ha skjermbeskytter og deksel, men vil gjerne at selve telefonen skal tåle litt. Er jo kjekt hvis telefonen er vanntett, men dette er ikke et must. Den må ha en bra skjerm, både inne og ute. Batteritiden er litt viktig, da S3en min har ekstremt dårlig batteritid. Rett og slett en all-round telefon er det jeg er på let etter.

 

Jeg tenker på samsung s5, da jeg allerede har hatt flere samsunger og har egt. ikke vært noe misofornøyd, men er åpen for alle andre forslag.

 

Har dere noe innspill til hvilken telefon jeg burde kjøpe? Jeg har mer eller mindre et budsjett på 5k, men helst under.

 

Mvh,

Balder.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefoner som er litt robuste finnes vel ikke med bra specs.

 

Liker du s5, og er fornøyd med Samsung så kjøp det. Er jo en av de beste på markedet så du gjør ikke no feil der ;-).

Da blir det s5 :) Var vel i grunn det. Setter tråden som løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...