Gå til innhold

kabinett ?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke gjøre annet enn å anbefale gode webshopper på området.

 

www.microplex.no

www.3dfxcool.no

www.netconnection.no

 

De har mye bra.

 

OBS! Stort sett alle boxer er uten PSU.

 

Personlig liker jeg Lian Li ganske godt. De har nok de beste boksene som er å oppdrive, koster jo endel gjør de, men det er verdt det. Ellers har man jo CoolerMaster som mekker endel bra bokser de og.

 

Leter du lenge nok finner du nok den boksen som er den du ønsker.

 

-Chief-

Lenke til kommentar

Kan anbefale lian li pc6070a/b. Koster sitt ja, 1995 hos microplex, men er verdt det. Lyddempet så jeg kan nesten ikke høre noen ting med pcen på selv om det er musestille i rommet. Kjøp en stillegående PSU i tillegg. Det er viktig. feks fortron source sin som lager kun 20 db.

 

Sjekk ut denne linken hvis du er hypp på et stylish og topp moderne aluminiumkabinett.

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C6070A&toc=3050

Lenke til kommentar
joa, veit at den er sjuk. men jeg liker ikke utsenende . det ser litt for fjortiss for meg...  

 

jeg hadde tenkt på dette og bytte ut de viftene som følger med på sia til 2 19db paps vifter

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&view=detailed <--- det !

 

Jeg har det kabinettet i sølv versjonen, og det er et bra og pent kabinett som anbefales. Er nok det kabinettet som gir mest for pengene. NB! viftene bråker for mye, men det fikses raskt ved å kjøre de på 5V eller 7V.

 

Jeg har også dette kabinettet, og det har en utrolig bra finish, i sort med klarlakk som er så blank at du kan speile deg i kabinettet. Dette er nok det peneste sorte kabinettet med helt rå finish, samt smart kjøle-løsning med 12cm vifte på psu, to viftestyringer, og luftekanal fra sidedøren rett inn til PSU viften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...