Gå til innhold

Bilstereo > Vibe anlegg!!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Utdrag fra mail - Andreas fra soundpressure.no :: "Nå er jeg ferdig med å kalkulere litt på et tilbud. Pakka vil være 2x vibe 12" subber til 3450,- og en Vibe vp4 klasse d (det vil si digital) forsterker. Forsterkerne har en ny pris på 5900. Pakke prisen blir på 7500,-

> >Litt om forsterkeren: Den er en klasse d forsterker, det vil si at alt er digitalt inni og at den bruker mindre strøm og yter mer. Sånn som du skal bruke den er den på 760w rms. Den har vært best i test i mange tester, så jeg vet du kommer til å bli fornøyd.

Tilbudet er uten kasse og ledninger. kasse må/burde tillpasses bilen din og det er ikke så vanskelig å bygge selv. Den spilleren jeg hadde privat ligger det vel ikke noe info på nette om, men jeg kan maile deg spec og bilder. Den andre jeg snakka om fra pyle finner du info om her http://www.pyleaudio.com/itemdetail.asp?model=PLCG53 bare at den du får er rød og uten de høytalerne. Den fra pyle koster 1990 og den som jeg har skal du få får 1500. den fra pyle er tilbudspris."

 

Er dette gode priser? Bra kjøp, kom med erfaringer og eksempler på andre gode kjøp, i denne klassen! Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vill annbefale Cadence forsterkarar, og cadence subbar. Alt etter priklasse. F.eks. Cadence ultra drive 12" subb til en pris av 1500 pr elemet. Der får du og spesial laga kasse til 2 12" til 800kr(passar perfekt i min golf 2) I anlegge mitt har eg to forsterkarar, ein cadence 4 kanalar som eg brukar på mitt focal frontsett og rocford fossgate 6*9. Og ein 2 kanals cadence forsterkar som driv subbane(sjølvsagt er monoblokk å foretrekke men d blir ei anna prisklasse)

 

Cadence er eit merke som har våre best i test mot dei fleste andre merker.

 

Skal du ha noko med ORDENTLI trøkk, kjøp cadence "beast" 15" som sler det ALLER meste.

 

Men smaken er som baken. Høyr på anlegget før du kjøper det, kjøp d som dy synest har best lyd(iforhold til pris)

 

Men ligg unda billige cd-spelara, har du ein billig cd-spelar er det ikkje noko poeng i ein dyr forsterkar, då vil lyden bli dårlig uansett. Alpine har den finaste lyden, men tildømes Kenwood har go lyd til ein overkommeleg pris(erfaringsmessig)

Lenke til kommentar

Har gjort en oppdagelse når det gjelder den Vibe monoblokka, den er prikk lik "Dynabel BF 4501", eneste forskjell er fargen og utformingen på kjøleribben. Og Eltek skal ha 4000 for den, så de som gir 5900,- for den det står Vibe på blir lurt.

 

http://www.mamut.com/dynabel/subdet299.htm

 

Er nok en grei forsterker, siden Eltek tør å sette Dynabel varemerket på sin utgave.

 

Hadde nok heller kjøpt 2stk. Alpine Type S 12" isteden for de Vibe basserne.

 

Enig i at Alpine har bra cd-spillere (og forsterkere :D ), bruker Alpine cd-spiller og V12 forsterkere selv:

Cd-spiller: CDA-7894RB, 6000,- (veil. pris 7000,-)

Monoblokk: MRD-M1000, 8000,- (veil. pris 10000,- tror jeg)

2-kanal'er: MRV-T420, 3500,- (veil. pris rundt 4000,- tror jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...