Gå til innhold

KillSwitch...årets beste actionspill til Xbox!


IbanezIceman

Anbefalte innlegg

Satt klistret til skjermen hjemme i går kveld med dette spillet. Det ruler fra ende til annen! Grafikken minner litt om Splinter Cell (men bedre), og action og skyting er det mye av. Altså veldig lite sniking og listing her for de som synes det er kjedelig. Nei her har du en rekke "real-life" skytevåpen og diverse typer granater (bl.a. sjokkgranater som blinder fiendene en kort stund og får dem til å skyte i vilden sky). :lol:

 

Lyden er også bra. Nå har jeg ikke testet surround men det som er sikkert er at alle skudd og eksplosjoner har skikkelig "trøkk".

 

Tror dette kommer til å en suksess når det kommer i butikkene. Ta også en titt på den offisielle traileren på www.killswitch.com

Spillet kommer ut i USA den 31. Oktober. Vet ikke når det kommer hit til lands.

 

Nei nå får jeg hjem og spille litt mer.... :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bedre grafikk enn splinter cell?! Da har ikke du spilt samme versjon som meg.......

spillet er ok den.

 

Grei nok grafikk på Splinter Cell også, men der hakket det litt av og til - noe det får minuspoeng for. :) Miljøene i killswitch ser dessuten mer realistiske ut - du får virkelig følelsen av at du går i ei bombet gate et sted i midtøsten og ikke at du bare spiller enda et dataspill med fin grafikk og prisbelønt light-modeling.

 

Og rettelse: Spillet er MER enn "ok" :-) :-)

Lenke til kommentar
så greit ut, men ensformig.

Springe git og dit, gjømme seg bak noen kasser osv. var ihvertfall det eneste dei gjorde på tralieren +å skyte masse :smile:

 

Skyte masse ja.... fordi dette er et action og spenningspill, ikke et solve puzzle, og snike og tenke eventyr :) Her er det ikke en halvtime mellom hver fiende eller ammopakke, men heller ikke overdrevet mye så det blir for dumt. Dessuten er fiendene veldig veldig smarte og jobber godt sammen for å komme seg rundt og ta deg. Gjør det ekstra spennende.

 

For de som synes Splinter Cell er så voldsomt bra så kan jeg nevne at jeg kjenner flere kamerater som ble skuffet over det og angret på at de kjøpte det. Jeg *fikk* faktisk Splinter Cell av en fyr som var veldig skuffet over det. :)

Og som en annen garva spillfan sa om Killswitch: "dette er f**n meg det beste actionspillet jeg har sett på mange år, det slår jo Metal Gear Solid og alt annet hypet middelmådighet ned i støvlene"

Lenke til kommentar
så greit ut, men ensformig.

Springe git og dit, gjømme seg bak noen kasser osv. var ihvertfall det eneste dei gjorde på tralieren +å skyte masse :smile:

 

Skyte masse ja.... fordi dette er et action og spenningspill, ikke et solve puzzle, og snike og tenke eventyr :) Her er det ikke en halvtime mellom hver fiende eller ammopakke, men heller ikke overdrevet mye så det blir for dumt. Dessuten er fiendene veldig veldig smarte og jobber godt sammen for å komme seg rundt og ta deg. Gjør det ekstra spennende.

 

For de som synes Splinter Cell er så voldsomt bra så kan jeg nevne at jeg kjenner flere kamerater som ble skuffet over det og angret på at de kjøpte det. Jeg *fikk* faktisk Splinter Cell av en fyr som var veldig skuffet over det. :)

Og som en annen garva spillfan sa om Killswitch: "dette er f**n meg det beste actionspillet jeg har sett på mange år, det slår jo Metal Gear Solid og alt annet hypet middelmådighet ned i støvlene"

 

Går det virkelig ann å ikkje like splinter cell?

Syns selv at det var ein av dei beste spilla eg noensinne hadde prøvd.

Det var eit sånt glede_seg_til_å_komme_hjem_og_spille_spill :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har spillet... Det er utrolig kjedelig.. Virker som de har laget hele spillet rundt ideen om å gjømme deg bak kasser og vegger og skyte... Det er det eneste du gjør... Å kalle dette beste action spill er jo nesten å fornerme minesveiper...

 

Men smaken er som baken, delt i to.. Etter min mening iallefall:

 

IKKE KJØP kill.switch!!!

 

Og til slutt... kill.switch er aldri livet bedre enn Metal Gear Solid eller Splinter Cell...

Lenke til kommentar
Hvordan kan dere "ha" spillet, når det ikke er kommet ut enda?

 

Dessuten kan jeg meddele at kill.switch ikke kommer til XBox i Europa. Namco inngikk en avtale med Sony om at det skulle være eksklusivt til PS2 her. :mad: Bastards! Men det kommer til PC etterhvert.

Ikke noe problem å få spillene lenge før de blir utgitt både i USA og Europa. Sånn har det vært de siste 15 årene med de fleste formater, PC også den dag i dag. Ikke uvanlig å runde et spill lenge før det kommer i butikken, for ikke å snakke om å få tak i titler som aldri kommer hit offisielt.

 

Har lenge hatt disse spillene også:

- Dungeons and Dragons Heroes (konge bra!)

- ESPN NHL Hockey 2004 (beste hockeyspillet som finnes, men i Norge må vi nok nøye oss med "NHL 2004" spillet)

- FIFA 2004 lenge før det kom i forrige uke.

- Outlaw Volleyball

- WWE Raw 2

og mange mange flere....

Lenke til kommentar
Ikke noe problem å få spillene lenge før de blir utgitt både i USA og Europa. Sånn har det vært de siste 15 årene med de fleste formater, PC også den dag i dag. Ikke uvanlig å runde et spill lenge før det kommer i butikken, for ikke å snakke om å få tak i titler som aldri kommer hit offisielt.

Så vi snakker Thailand og usenet og sånt, altså? Hm. Onde mennesker... ;)

Lenke til kommentar

Rogue skrev: "Har spillet... Det er utrolig kjedelig.. Virker som de har laget hele spillet rundt ideen om å gjømme deg bak kasser og vegger og skyte... Det er det eneste du gjør..."

 

Hehehe, feil og atter feil. De har laget spillet bak ideen om å lage et skikkelig SOLID og SPENNENDE actionspill som nesten aldri lar deg hvile. Det er jo bare kult at en kan gjemme seg bak ting, men dette er langt fra spillets hovedpoeng.

 

"Men smaken er som baken, delt i to.. "

Mulig, men som i ditt tilfelle: Smaken din er som baken din - den smaker dritt! :)

 

"Og til slutt... kill.switch er aldri livet bedre enn Metal Gear Solid eller Splinter Cell... "

Haha, den var morsom. Metal Gear Solid har riktignok bra grafikk, men kontrollen under kamp er jo helt elendig!! Dessuten er presentasjonen og alt rundt altfor mye for et action-spill. Det er ikke et spill du lett kan hoppe inn i og føle som du er i en action-film.

Splinter Cell lider av samme problem: Det blir altfor mye kjedelig sniking og liste-seg-på-tå i mørke kroker og vente på å finne noe liv. For ikke å snakke om minimalt med krutt og ammo. MGS og S.C. er kanskje ok hvis du vil sette deg ordentlig inn i det og prøve å løse oppdragene du skal på best måte - men IKKE for å få spenningen i blodet til å pumpe, få futt i avtrekkerfingeren, høre kuler og granater hvine rundt deg og kjempe for livet i intense action-scener.

 

For DER er killswitch uslåelig!! Så det så! :D:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...