Gå til innhold

PS4 "sprengte"


ep1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

 

seriøst er det ikke overspenningsvern i PS4?! det er jo latterlig.

til ts. strømforsyningen din på ps4 er kapput, gjorde det samme igår men en billig USB lader fra asia, alle sikringene gikk og det smalt noe jævlig, svidd og skrangla i power adaptern etter på.

Det er nok overspenningsvern i trafoen til PS4, men tviler på at den er dimensjonert for lynnedslag. I utgangspunktet skulle vel egentlig grovvern i sikringsskapet tatt det, men det spørs om det var montert dette i det aktuelle sikringsskapet.

 

da er det jo greit, nå begynte jeg å lure...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Hvorfor har ikke folk bare kjøpt seg overspenningsvern på Elkjøp eller noe? Det koster vel typ 500 kr og det er relativt dumt og ikke ha noe slikt om man har dyrt utstyr.

 

vel det er litt hipp som happ, f.eks xbone må man ikke ha i et overspenningsvern, vet ikke om det samme gjelder med ps4

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Virker som PS4en her er ødelagt nå.

 

Hadde den på igår og alt fungerte ypperlig.

Kom kraftig tordenvær istad som slo ut nett,tv og fikk lysene til å blinke litt her.

Jeg slo av alt strøm før det kom over oss.

 

Prøvde nettopp å slå på ps4en, men når jeg prøver, så slår den seg på i 1 sekund bare og deretter dør. Strømforsyningen kommer ikke igang.

Jeg får prøvd igjen ved å dra ut stikkontakten og plugge inn igjen, men samme skjer.. den slår seg på,den blå stripen lyser, men slår seg av igjen.

 

Dette går vel på den vanlige garantien ? Jeg har ikke gjort noe galt iallefall.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Virker som jeg ikke er alene om dette problemet. Da får jeg bare levere den inn.

 

 

"Was working fine until today. I pressed the power button and it beeps once straight away. The light at the top flashes on for half a second then everything goes dead. I kept pressing it until it eventually turned on again. I thought it was a one off thing so I started playing Battlefield. Played it for an hour then it turned off mid game and has gone back to what it was before. Not sure if this is the blue light of death people talk about as the blue light only comes on for half a second before it goes dead. Any ideas?"

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...