Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hola!

Nettopp ferdig med ny nettside dagen før VM ;) Just for fun, men jeg har i hvertfall laget en nettside hvor man kan konkurrere med hverandre i VM ved å se hvem som gjetter best på alle kampene :)

www.predictfifaworldcup.com

Man får poeng ved å gjette riktig resultat, eller riktig score i hver kamp.. Leaderboard finnes, gruppetabeller, knockout tabbell og skal legge inn nyheter i løpet av dagen.. Og jeg har lagt til funksjon slik at de som har twitter og fb kan logge seg inn med det :) Det skal funke ok nå..

 

Jeg får laget en t-skjorte ved slutten av VM som sier: "I won the fucking world cup!" til den som vinner hele ligaen..

Dette startet som en morsom ide med noen venner her i spania, da vi skal se de fleste kampene, og så lagde jeg det for oss på nett.. Men alle kan selvsagt være med, da blir det morsommere :)

Koster ingenting å være med, igjen, just for fun siden det er VM :) Alle kamper kan redigeres før kampstart, når kampene starter kan man ikke tippe lenger. Gjør det mer spennende da man kan se hvordan de diverse lagene spiller igjennom VM.

Ha en fin Onsdag folkens!

Endret av Defman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tippet 3-1 til Belgia i dag, 4-1 til brasil og 2-2 mellom russland og sør korea ;) Er nå på en 9 plass!

Hvor er dere på listen og hva har dere tippet i kveld? Fortsatt mulig å logge seg inn å tippe på resten av kampene for de som er intr.. Just for fun of course :)

 

Lykke til!

Endret av Defman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...