Roar Kneppen Skrevet 9. juni 2014 Skrevet 9. juni 2014 Ser nesten ut som den har fått på seg øreklaffer. God plassering i flata med bra skarphet i fint lys som henter ut gode og fargerike dettaljer. Roar
Lisbeth Grendal Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Skrevet 9. juni 2014 Ser nesten ut som den har fått på seg øreklaffer. God plassering i flata med bra skarphet i fint lys som henter ut gode og fargerike dettaljer. Roar Tusen takk Roar. Hilsen Lisbeth.
Leif Olsson Skrevet 9. juni 2014 Skrevet 9. juni 2014 Et fint bilde av toppdykker LG Muligens skulle de lyse partierne i toppen av bilde kuttes, beskjæres, og tror at det er nokk med luft i toppen etter det God søndag ! Hilsen LO
Lisbeth Grendal Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Skrevet 10. juni 2014 Et fint bilde av toppdykker LG Muligens skulle de lyse partierne i toppen av bilde kuttes, beskjæres, og tror at det er nokk med luft i toppen etter det God søndag ! Hilsen LO Tusen takk Leif, for hyggelig og konstruktiv kommentar Trodde først det ble knapt med luft i toppen av bildet, om vannliljebladene ble kuttet. Ser nå, etter din anbefaling, at det hadde vært gunstig med en beskjæring Ha en fin dag Hilsen Lisbeth.
Leif Olsson Skrevet 10. juni 2014 Skrevet 10. juni 2014 Et fint bilde av toppdykker LG Muligens skulle de lyse partierne i toppen av bilde kuttes, beskjæres, og tror at det er nokk med luft i toppen etter det God søndag ! Hilsen LO Tusen takk Leif, for hyggelig og konstruktiv kommentar Trodde først det ble knapt med luft i toppen av bildet, om vannliljebladene ble kuttet. Ser nå, etter din anbefaling, at det hadde vært gunstig med en beskjæring Ha en fin dag Hilsen Lisbeth. Hei Lisbeth Jeg hade følelsen at det vhær ok at kutte lit i toppen og bra då at du føljte min anbefaling Der er bare at angre seg om det ikke blir bra Ha en fin dag Hilsen Leif
Lisbeth Grendal Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Skrevet 10. juni 2014 Et fint bilde av toppdykker LG Muligens skulle de lyse partierne i toppen av bilde kuttes, beskjæres, og tror at det er nokk med luft i toppen etter det God søndag ! Hilsen LO Tusen takk Leif, for hyggelig og konstruktiv kommentar Trodde først det ble knapt med luft i toppen av bildet, om vannliljebladene ble kuttet. Ser nå, etter din anbefaling, at det hadde vært gunstig med en beskjæring Ha en fin dag Hilsen Lisbeth. Hei Lisbeth Jeg hade følelsen at det vhær ok at kutte lit i toppen og bra då at du føljte min anbefaling Der er bare at angre seg om det ikke blir bra Ha en fin dag Hilsen Leif
Leif Olsson Skrevet 10. juni 2014 Skrevet 10. juni 2014 Et fint bilde av toppdykker LG Muligens skulle de lyse partierne i toppen av bilde kuttes, beskjæres, og tror at det er nokk med luft i toppen etter det God søndag ! Hilsen LO Tusen takk Leif, for hyggelig og konstruktiv kommentar Trodde først det ble knapt med luft i toppen av bildet, om vannliljebladene ble kuttet. Ser nå, etter din anbefaling, at det hadde vært gunstig med en beskjæring Ha en fin dag Hilsen Lisbeth. Hei Lisbeth Jeg hade følelsen at det vhær ok at kutte lit i toppen og bra då at du føljte min anbefaling Der er bare at angre seg om det ikke blir bra Ha en fin dag Hilsen Leif Etter jobb og så? :hmm:Bildekritikken , og en lita tur og
Anbefalte innlegg