Gå til innhold

Hjelp til ny TV


Anbefalte innlegg

Hei, er ute etter ny flatskjerm, er lite oppdatert på dette feltet og håper noen av dere her inne kan hjelpe ^^

 

Størrelse:
46/47-55"

Prisklasse:
Alt opp til ca 6500
Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha?
Gjerne 3 HDMI porter. smart TV og 3D er ikke nødvendig, smart TV kan sikkert være kjekt å ha da.

Hva slags kildesignal har du?
Kommer til å brukes med PC/Xbox

Hva annet enn tv skal du bruke den til?
Har planer om å se film og spille via PC og Xbox

Skal du koble til pc?
Ja, kommer til å se film/serier samt spille litt spill med PC tilkoblet.

 

Har sett litt på http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/55FU4243/thomson-55-led-tv-55fu4243 allerede.

 

Og lurer på om den er noe bra, kom gjerne med innspill, samt forslag til andre TV'r :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør vurdere om bildekvalitet eller størrelse er viktigst for deg. I denne prisklassen får du ikke 55" med strålende bildekvalitet. Da må du enten opp i pris, eller gå litt ned på størrelsen.

 

Har også brent meg på å kjøpe relativt ukjente/ikke høyt anerkjente merker både på TV og andre elektroniske gjenstander, og har alltid angret i ettertid. Thomson er ikke blant de mest anerkjente merkene, og jeg ville nok da heller sett på alternativene som zh44 lister opp. Ellers er jeg selv veldig fornøyd med både Samsung, Sony og Panasonic.

 

Men jeg ville nok heller kjøpt en 46" TV til 6500 enn en 55" TV til samme pris, om du er noenlunde kresen på bildekvalitet.

 

Bor du i nærheten av en el-sjappe, så vil jeg anbefale å kjøpe der. Da kan du se bildekvaliteten på TV'en og sammenligne, før du kjøper.

Endret av Molekylet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...