Gå til innhold

Kjøp av ny gaming pc

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

God dag!

Jeg tenkte å kjøpe en pc for gaming. Det jeg trenger hjelp til er å skaffe deler til den fordi jeg aner ikke hva som er bra og dårlig. Det jeg skal ha er en stasjonær pc med skjerm + mus og tastatur. Det skal helst være lite støy og kjøre nyeste spillene på ultra, OG nvidia skjermkort:).

Jeg har prøvd litt selv, hva synes dere?

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1398292&su=36C8136B-7486-4FF0-8307-871B38758CEC

Endret av ThomasLe
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

God dag!

Jeg tenkte å kjøpe en pc for gaming. Det jeg trenger hjelp til er å skaffe deler til den fordi jeg aner ikke hva som er bra og dårlig. Det jeg skal ha er en stasjonær pc med skjerm + mus og tastatur. Det skal helst være lite støy og kjøre nyeste spillene på ultra, OG nvidia skjermkort:).

Jeg har prøvd litt selv, hva synes dere?

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1398292&su=36C8136B-7486-4FF0-8307-871B38758CEC

PSU: Skift til Corsair RM serien, anbefaler den mye mer.

CPU: Devil's Canyon kommer i slutten av mnd! ville heller gått for den! i5-4690k

MUS: Ville heller gått for Razer eller Logitech. Roccat har e dårlig erfaring med når det kommer til drivere.

Hovedkort: Anbefaler Asus Maximus VII Hero Z97, da passer det til Cpun jeg anbefalte :) + Asus har veldig godt rykte på seg når det kommer til Hovekort.

Det var mine 2 cent:P

Endret av Mikkis2k
Skrevet

Tusen takk for gode råd! :) da vet jeg hvordan pc jeg skal ha! Takk for hjelpen:)

Venter du på i5-4690k går nok tilbudene ut, men du kan jo gamble på at det finnes lignende tilbud innen den tid.

Skrevet

Tusen takk for gode råd! :) da vet jeg hvordan pc jeg skal ha! Takk for hjelpen:)

Venter du på i5-4690k går nok tilbudene ut, men du kan jo gamble på at det finnes lignende tilbud innen den tid.

Eller gjøre slik jeg gjorde. kjøpte det jeg skulle ha nå¨og har i7-4790k på forhåndsbestilling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...