Gå til innhold

[Løst] Spraylakkere kabinett


Valg av lakk  

12 stemmer

  1. 1. Farge nr. 1 eller farge nr. 2



Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Her om dagen skulle jeg modifisere kabinettet litt. Da jeg la ned kabinettet på bordet tenkte jeg (utrolig nok) ikke på at jeg skulle beskytte øvre kant på kabinettet. Etter å ha modifisert ser jeg at jeg fikk noen stygge riper. Dette plager meg såpass at jeg har bestemt meg for å lakkere kabinettet. Var på biltema å kjøpte 2 forsjellige lakker å klarer ikke helt å bestemme meg for va jeg skal velge. Har litt lyst til å lakkere det helt svart, men den andre fargen er også fin.

 

Vet dere om andre farger som egner seg til lakkering av kabinett (gjerne mørk svart/grå), så si gjerne i fra.

 

Farge nr. 1

post-274628-0-37668600-1401575890_thumb.jpg

Farge nr. 2

post-274628-0-99909600-1401576001_thumb.jpg

Orginal farge og farge nr. 1

post-274628-0-53179200-1401577602_thumb.jpg

Orginal farge og farge nr. 2

post-274628-0-21480800-1401577705_thumb.jpg

 

Stem i vei alle sammen :)

Endret av sunnySR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare husk å pusse og grunne først :D

 

Hvis man ikkje vil at det skal flasse av da :p

Jada, vet det :-) Men fint at du minte meg på det :) For neste spørsmål er hvor fint sandpapir skal jeg bruke for å pusse? Trenger jeg å våtpusse? Jeg kan vel bruke samme grunning som den som blir brukt på biler, kan jeg ikke?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter litt fram og tilbake har jeg bestemt meg for å bruke plasti dip for å lakere kabinettet. Med tanke på mine dårlige lakerings evner tror jeg det er beste å bruke plasti dip, så slipper jeg og grunne og så kan jeg jo bare ta det bort om resultatet skulle bli helt for j..... :)

 

Edit: Noen som har erfaringer med plasti dip?

Endret av sunnySR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...