Gå til innhold

Ikke se etter Elitegroup Pc`ene


ewt

Anbefalte innlegg

...de er ikke særlig nette, dårlig battterikapasitet, de bråker mye og de er rettet mot de som vil ha en desktoperstatter.

 

: Dermed er de kanskje de minst passende løsningene i forhold til de kriterier som er nevnt (bortsett fra pris...)

 

Ellers; lykke til med kjøpet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...de er ikke særlig nette' date=' dårlig battterikapasitet, de bråker mye og de er rettet mot de som vil ha en desktoperstatter.

 

: Dermed er de kanskje de minst passende løsningene i forhold til de kriterier som er nevnt (bortsett fra pris...)

 

Ellers; lykke til med kjøpet...[/quote']

 

kan noen flytte denne posten til "billig og stille bærbar til student" og deretter slette temaet???

Lenke til kommentar
...de er ikke særlig nette, dårlig battterikapasitet, de bråker mye og de er rettet mot de som vil ha en desktoperstatter.

 

: Dermed er de kanskje de minst passende løsningene i forhold til de kriterier som er nevnt (bortsett fra pris...)

 

Ellers; lykke til med kjøpet...

Hvilken av ECS-ene?

551, 732?

Lenke til kommentar

Jeg har en ECS 551... Lyden er litt plagsom ja.. Det er det overdrevne gfx kortet som gjør det.. Men uansett, en skikkelig kraftpakke og bra maskin, eneste tingen er som sagt den h****** lyden...

 

Den er lett, 3timer er masse med batteri, selv om "dårligere" centrino maskiner har opp til 4timer (?) :)

 

Firewire kortet funker heller ikke helt godt til videoredigering med Avid DVXpress :/

Lenke til kommentar

Ikke meningen å starte et hat tema mot ECS

 

Dette skulle være en post under temaet "stille og billig bærbar til student", i stedet trykket jeg på "start nytt tema"

 

Meningene mine var kun basert på tester og andre forumposter fra forumet, ikke egne erfaringer.

 

For min del kan dette temaet stenges umiddelbart...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har tidlegare sterkt vurdert å kjøpe en ECS 551, men no har eg nesten slått det heilt frå meg. Det som trekker mest ned er det med støyen. Det virker som dette problemet varierer frå pc til pc. Er det ikkje mulig at problemet kan løysast med nye drivarar/firmware. Er det nokon som har prøvd dette?

 

Dersom ikkje eg får høyre mykje bra om maskina i dagane framover, så heller eg meir mot å blø eit par tusen til og kjøpe ein Whitebox CL50 eller CL1557.

Lenke til kommentar

synes dette var en toskete formulert tread. har selv en g732 og er meget fornøyd med den,den støyer endel og batteriet tar kvelden etter 2,5 timer,men jeg klarer å se en dvd på toget med den etc.da jeg kjøpte min var det ingen andre pcer som kunne stille i nærheten av de specs min hadde til samme pris. 551 er helt grei for studenter.synes ofte det er mer forstyrrende med ei vifte som plutselig begynner\slutter å bråke helt spontant som på en fsc som en venn av meg har.om du skal uttale deg slik om et pc-merke må du nesten ha prøvd flere av modellene deres overtid.

Lenke til kommentar
synes dette var en toskete formulert tread. har selv en g732 og er meget fornøyd med den,den støyer endel og batteriet tar kvelden etter 2,5 timer,men jeg klarer å se en dvd på toget med den etc.da jeg kjøpte min var det ingen andre pcer som kunne stille i nærheten av de specs min hadde til samme pris. 551 er helt grei for studenter.synes ofte det er mer forstyrrende med ei vifte som plutselig begynner\slutter å bråke helt spontant som på en fsc som en venn av meg har.om du skal uttale deg slik om et pc-merke må du nesten ha prøvd flere av modellene deres overtid.

Hvis du leser alle postene så ser du at det ikke skulle være en thread, men en post under temaet "billig og stille bærbar til student" , derfor formuleringen. ;)

 

Edit: skriveleif

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar

Så.. fordi han bare mente å slenge inn litt dritt om ECS som han ikke trenger å backe opp med litt harde fakta er det greit? Give me a break. At trådstarter startet en ny tråd istedet for å legge inn et svar er en ting, men uansett må man stå for det man sier og bamsemoms har et godt poeng.

Lenke til kommentar
det jeg ikke skjønner er hvorfor han ikke gikk inn og fikset på denne posten etter at han hadde laget den og tydeligvis angret, eller hvorfor han ikke sendte privatmelding til en moderator å ba han fjerne/endre den.menmen, I rest my case!

Enig, han kunne sletta sin egen post, evnt, redigert innholdet ja.

Lenke til kommentar

For et latterlig innlegg, uansett om det var ment som et svar eller nytt innlegg.

Du fraråder vedkommende å kjøpe et merke som du ikke har noe erfaring med i det hele tatt. Og du tar alle ECS maskinene under en kam, noe som blir helt feil. Det er veldig stor forskjell på de forskjellige maskinene. De første var ikke noe særlig, det skal jeg være helt enig i, feks. iBuddie, den var jo et latterlig eksemplar av en bærbar...

 

Men de nye modellene har forbedret seg veldig. Jeg har selv hatt to forskjellige modeller av ECS. G732 og har fortsatt G551. Ytelsen på begge to er genial i forhold til pris for å si det først. Er få¨maskiner som slår disse på ytelse, selv om de er opptil flere tusen kroner dyrere.

 

G732 er jeg enig i at de for stor til å være en BÆRBAR. Den var svært støyende, og hadde dårlig batterikapasitet. Dette var også grunnene til at jeg byttet den ut etter å ha hatt den i 2-3 måneder.

 

Jeg byttet så til G551. Den er så å si like kraftig som G732, er mye mindre/flatere, veier mye mindre, har bedre batterikapasitet og støyen er absolutt overkommelig. Greit nok, den støyer kanskje bitee litt mer enn en gjennomsnitts centrino maskin, men jge hører den ikke i det hele tat på skolen feks.

 

SÅ du som skrev dette innlegget/svarert, du får heller ha litt bedre greie på hva du skriver før du skriver det. Det har du tydeligvis ikke. Shame on you!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...