Gå til innhold

Junifest 2014 - Bykatt - Byliv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

30. Utidig paparazzi-virksomhet

IMG_1769-S.jpg

Canon EOS M med EF-M 22mm - ISO 500, f/2.8, 1/30s.

Det påstås altså stadig her i huset blant bykattene at jeg bedriver utidig paparazzi-virkomhet. Selv om modellene i sitt storsinn i blant poserer pent, om enn noe overbærende.

Og da var vi ved veis ende i juni. Som alltid når foto-utfordrings-fester går mot sin slutt, er jeg glad for å være ferdig for nå. Samtidig så har det gått nesten like greit å fullføre juni-festen med et bilde hver dag, som det var med april-festen.

Liker fortsatt godt Canon EOS M-en min, og tror den er nøkkelen til at jeg synes det er gøy å ta bilder for tiden. Liten og snerten å ta med, enkel og "ufarlig" å bruke, og høy bildekvalitet. Men jeg har hatt et par anledninger der autofokusen har vært vel litt treg, f.eks. parade-fotograferingen, så jeg venter i spenning på en ny modell... ;)

Synes parade-bildet fra 28. ble flott! Stemningen, draktene, fargene og såpeboblene gjør bildet spesielt. Skarpt og fint også.

Takk, takk. Morsomt at du nevner det med skarpt bilde. Ca 80% av bildene ble rimelige uskarpe. Slet litt med autofokusen til dette formålet.

Morsomt fra EoroPride paraden (går ut ifra draktene var rosa, at det ikke er noe feil med WB) - og to veldig søte katte-bilder. Takker deg for festen, en trofast Junifest-deltager har du vært denne gangen også - veldig hyggelig med dere gengangerne..... :yes:

Takk, det samme! :)

Fin fest, likte også de to siste kattebildene.

Takk!

Henger meg på de andre her, flott bilde av 3 rosa gutter ;) Kattunger ER jo bare utrolig søte, og det fikk du vist.

Generelt, fin fest som fikk vist mange aspekter med bylivet. Meget godt ;)

Takk, takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...