Gå til innhold

Watchdogs og Vram LOL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er bare et spill som har kommet på både PS3/4, Xbox og PC som er bra optimalisert til PC og det er BF4....ellers har ALLE de andre spillene (som ejg har spilt) vært rett å slett j****** tross at jeg har ganske ok hardware.

 

Uenig.

 

Thief, Tomb Raider, og Titanfall er tre spill som er på både konsoll og PC som kjører bra på PC. Merkelig nok er det ofte Nvidia-"optimaliserte" spill som sliter på PC: Watch_Dogs, CoD:Ghosts, CoD: Black Ops II, Metro Last Light, Batman: Arkham Origins, Splinter Cell Blacklist, og AC4: Black Flag...

 

Vil tro det har mye med at AMD faktisk bidrar til åpenkildekode, noe Nvidia ikke gjør. Dem lot jo ikke AMD ta en titt på koden til Watch Dogs.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

 

hahaha må si jeg ler godt nå av folk som har kjøpt kort som 690 GTX, 770 GTX i SLI osv som bare har 2 GB ram.

 

Som jeg har sagt hele tiden kjøp versjonen av kortet med mest mulig ram pga Vram bruken kommer til å stige ganske kraftig med "nextgen" spill på markedet. Er derimot skjelden noen som gidder å høre på meg å de sier 2 gb Vram er nok.

 

Jaja flott det, kos dere med 2gb Vram å watchdogs med medium textures :) Skulle nok ha hørt på denne karen alikevell.

 

Når det er sagt kan jeg enda ikke fatte i forstå hvorfor desktop Grafikk kort ALTID har så ufattelig lite ram. Laptop GPU's har ofte dobbelt så mye Vram. Bare se på 880m som har 8 GB, 870m med 6 GB osv.

 

Håper virkelig rammen vil gå opp på de nye desktop kortene som kommer fremover. Folk som har kjøpt 2 kjerne kort som 690 GTX eller til å med 7990 er jo nesten helt ubrukelige nå pga lite vram. Dette gjelder også for enkelt kjerne kort, bare se på 780 TI med 3 GB ram haha helt latterlig!

Fy faen du er den største knoppen jeg har sett i mitt liv.

 

"kos dere med 2gb Vram å watchdogs med medium textures", hva faen snakker du om? Spillet er elendig optimalisert til tross for at de påstår at PC var lederplattformen.

 

Du burde virkelig lære deg å lese (og skrive?) før du kommer med så idiotiske innlegg som dette her.

 

Btw kjører det i 2880x1620 (SS) på Ultra med låst 60fps.

 

PS:

giphy.gif

 

 

 

Da har du mye Vram på lur ^_^

 

3GB. SLI 780 (ikke Ti)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er bare et spill som har kommet på både PS3/4, Xbox og PC som er bra optimalisert til PC og det er BF4....ellers har ALLE de andre spillene (som ejg har spilt) vært rett å slett j****** tross at jeg har ganske ok hardware.

 

Uenig.

 

 

Da er vi ihvertfall enig om å være uenig :)

 

BF4 er et eneste spiller jeg kan kjøre på maks grafikk med konstant 144FPS (låst FPS'n på 144 så er sikkert enda høyere) og samtidig ser utrolig bra ut. Ser ut som at alle kjernene på både GPU og CPU jobber greit mens jeg spiller.

 

Titanfall prøve jeg såvidt men grafikken her kan ikke sammenlignes med BF4. Tomb Raider var ok mens jeg enda ikke ha prøvd Thief.

 

Tommel opp ifra meg (untatt netcode dritten)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Ofte er det hyggelig å lage tråder der det kan hjelpe folk, men denne tråden tar kaka. Den er så dårlig og tullete, at det kan vel kalles for en tulletråd.

 

Hadde trådstarter i det minste vist til noen benchmarks eller grafer.... Men nei da.. Man får bare LOL i trynet :huh:

 

Håper trådstarter har GTX titan ;)

Endret av Nizzen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ofte er det hyggelig å lage tråder der det kan hjelpe folk, men denne tråden tar kaka. Den er så dårlig og tullete, at det kan vel kalles for en tulletråd.

 

Hadde trådstarter i det minste vist til noen benchmarks eller grafer.... Men nei da.. Man får bare LOL i trynet :huh:

 

Håper trådstarter har GTX titan ;)

nah better har et AMD 7770 ujelly?

Lenke til kommentar

hahaha må si jeg ler godt nå av folk som har kjøpt kort som 690 GTX, 770 GTX i SLI osv som bare har 2 GB ram.

 

Som jeg har sagt hele tiden kjøp versjonen av kortet med mest mulig ram pga Vram bruken kommer til å stige ganske kraftig med "nextgen" spill på markedet. Er derimot skjelden noen som gidder å høre på meg å de sier 2 gb Vram er nok.

 

Jaja flott det, kos dere med 2gb Vram å watchdogs med medium textures :) Skulle nok ha hørt på denne karen alikevell.

 

Når det er sagt kan jeg enda ikke fatte i forstå hvorfor desktop Grafikk kort ALTID har så ufattelig lite ram. Laptop GPU's har ofte dobbelt så mye Vram. Bare se på 880m som har 8 GB, 870m med 6 GB osv.

 

Håper virkelig rammen vil gå opp på de nye desktop kortene som kommer fremover. Folk som har kjøpt 2 kjerne kort som 690 GTX eller til å med 7990 er jo nesten helt ubrukelige nå pga lite vram. Dette gjelder også for enkelt kjerne kort, bare se på 780 TI med 3 GB ram haha helt latterlig!

 

jeg kjører watchdos med 2 670 2GB i SLI helt fint... Så det sååå. :p lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...