merethesj Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Hei! er det noen der ute som er liker å skrive musikk? Jeg ønsker gjerne å spille inn en egen sang, men da trenger jeg litt hjelp med å skrive en låt… blir veldig glad hvis noen ønsker å hjelpe! Endret 29. mai 2014 av merethesj
Perrern Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Hadde kanskje hjulpet litt å vite hva slags sjanger/sang det faktisk er snakk om Endret 29. mai 2014 av Perrern 1
merethesj Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Skrevet 29. mai 2014 Hadde kanskje hjulpet litt å vite hva slags sjanger/sang det faktisk er snakk om Selvfølgelig, haha tenker mest på pop/country. innholdet har jeg ikke tenkt så veldig mye på, så står ganske fritt der.
Perrern Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Desverre ikke min sjanger, ei heller nærme nok til at jeg er komfortabel med å prøve å skrive i den retningen på andres "bestilling" Du kan jo søke litt rundt andre steder også, blant annet på facebook så er det jo en musiker søker musiker gruppe, og andre norske musikergrupper, kanskje du finner noe der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå