Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Hei, John_Petter. Meget fin komposisjon og utsnitt, - etter min oppfatning, samt meget god skarphet / eksponering, og en avdempet fargepalett og konturer uten store kontraster gir bildet en ro og harmoni som er svært behagelig, et flott, severdig bilde ! Vennlig hilsen Albert.
john_petter Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Skrevet 28. mai 2014 Hei, John_Petter. Meget fin komposisjon og utsnitt, - etter min oppfatning, samt meget god skarphet / eksponering, og en avdempet fargepalett og konturer uten store kontraster gir bildet en ro og harmoni som er svært behagelig, et flott, severdig bilde ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for kommentar Albert. Du beskriver akkurat det jeg er ute etter å vise i dette bildet :-)
Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Herlig lys og farger. Jeg ville halvert himmelen sett i høyrekanten da det grå oppe lett trekker blikket opp fra det som egentlig er bildet. Grunnregelen er 1/3 til himmel, men regler er som kjent til for å brytes. Roar
Anbefalte innlegg