Roar Kneppen Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Mye rart å finne her hvis man tar seg tid til å titte litt.. Ser f.eks. ei svær rotte stående på to bein nesten nærmest kamera i V1 som nok blir min favoritt. Mulig jeg ville tatt med ørlite mer oppe for å få litt mer avstand mellom linje ut på venstre ramme og øvre venstre hjørne. Dette gjelder faktisk alle tre versjonene der jeg tror perspektivet hadde tjent på det og at spenningen i bildene hadde økt. Roar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Mye rart å finne her hvis man tar seg tid til å titte litt.. Ser f.eks. ei svær rotte stående på to bein nesten nærmest kamera i V1 som nok blir min favoritt. Mulig jeg ville tatt med ørlite mer oppe for å få litt mer avstand mellom linje ut på venstre ramme og øvre venstre hjørne. Dette gjelder faktisk alle tre versjonene der jeg tror perspektivet hadde tjent på det og at spenningen i bildene hadde økt. Roar Hei Roar ! Kan være enig i at det burde vært tatt med mer i øvre del av bildene , men der er et rekkverk på terrassen som jeg ikke ville ha med. Og da valgte jeg å la det være.. Vennlig hilsen Alec
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Hei, Alec Ask. Jeg har dessverre ikke Roars kreative og analytiske hjerne, men jeg falt for dråpemosaikken i bildet, og refleksene som får dråpene til å ligne smeltet tinn, - bilde 1 er fascinerende fullkomment ! Vennlig hilsen Albert.
Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Mye rart å finne her hvis man tar seg tid til å titte litt.. Ser f.eks. ei svær rotte stående på to bein nesten nærmest kamera i V1 som nok blir min favoritt. Mulig jeg ville tatt med ørlite mer oppe for å få litt mer avstand mellom linje ut på venstre ramme og øvre venstre hjørne. Dette gjelder faktisk alle tre versjonene der jeg tror perspektivet hadde tjent på det og at spenningen i bildene hadde økt. Roar Hei Roar !Kan være enig i at det burde vært tatt med mer i øvre del av bildene , men der er et rekkverk på terrassen som jeg ikke ville ha med. Og da valgte jeg å la det være.. Vennlig hilsen Alec Da kan jeg jo nevne at et kutt i venstresiden hadde gjort samme nytten og flyttet linjene ned og vekk fra krysset så kan du jo ha det i bakhodet til en annen gang. Roar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Hei, Alec Ask. Jeg har dessverre ikke Roars kreative og analytiske hjerne, men jeg falt for dråpemosaikken i bildet, og refleksene som får dråpene til å ligne smeltet tinn, - bilde 1 er fascinerende fullkomment ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig kommentar. Det var nok dråpene som fikk hovedfokus og gjorde at det analytiske kom i annen rekke. Det betyr også at andre kan ha glede av bildene selv om de ikke nødvendigvis er perfekt . Vennlig hilsen Alec
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Mye rart å finne her hvis man tar seg tid til å titte litt.. Ser f.eks. ei svær rotte stående på to bein nesten nærmest kamera i V1 som nok blir min favoritt. Mulig jeg ville tatt med ørlite mer oppe for å få litt mer avstand mellom linje ut på venstre ramme og øvre venstre hjørne. Dette gjelder faktisk alle tre versjonene der jeg tror perspektivet hadde tjent på det og at spenningen i bildene hadde økt. Roar Hei Roar !Kan være enig i at det burde vært tatt med mer i øvre del av bildene , men der er et rekkverk på terrassen som jeg ikke ville ha med. Og da valgte jeg å la det være.. Vennlig hilsen Alec Da kan jeg jo nevne at et kutt i venstresiden hadde gjort samme nytten og flyttet linjene ned og vekk fra krysset så kan du jo ha det i bakhodet til en annen gang. Roar Hei Roar ! Takker for konstruktiv kommentar ! Ser den muligheten også. MVH Alec
Anbefalte innlegg