Gå til innhold

Etter regnet

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Etter regnet

Bildet er fjernet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye rart å finne her hvis man tar seg tid til å titte litt..

Ser f.eks. ei svær rotte stående på to bein nesten nærmest kamera i V1 som nok blir min favoritt.

Mulig jeg ville tatt med ørlite mer oppe for å få litt mer avstand mellom linje ut på venstre ramme og øvre venstre hjørne.

Dette gjelder faktisk alle tre versjonene der jeg tror perspektivet hadde tjent på det og at spenningen i bildene hadde økt.

Roar

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Ser f.eks. ei svær rotte stående på to bein nesten nærmest kamera i V1 som nok blir min favoritt.

Mulig jeg ville tatt med ørlite mer oppe for å få litt mer avstand mellom linje ut på venstre ramme og øvre venstre hjørne.

Dette gjelder faktisk alle tre versjonene der jeg tror perspektivet hadde tjent på det og at spenningen i bildene hadde økt.

Roar

Hei Roar !

Kan være enig i at det burde vært tatt med mer i øvre del av bildene , men der er et rekkverk på terrassen som jeg ikke ville ha med. Og da valgte jeg å la det være..

Vennlig hilsen

Alec

Skrevet

Hei, Alec Ask.

Jeg har dessverre ikke Roars kreative og analytiske hjerne, men jeg falt for dråpemosaikken i bildet, og refleksene som får dråpene til å ligne smeltet tinn, - bilde 1 er fascinerende fullkomment ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Roar

Hei Roar !

Kan være enig i at det burde vært tatt med mer i øvre del av bildene , men der er et rekkverk på terrassen som jeg ikke ville ha med. Og da valgte jeg å la det være..

Vennlig hilsen

Alec

Da kan jeg jo nevne at et kutt i venstresiden hadde gjort samme nytten og flyttet linjene ned og vekk fra krysset så kan du jo ha det i bakhodet til en annen gang.

Roar

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Hei, Alec Ask.

Jeg har dessverre ikke Roars kreative og analytiske hjerne, men jeg falt for dråpemosaikken i bildet, og refleksene som får dråpene til å ligne smeltet tinn, - bilde 1 er fascinerende fullkomment ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Hei Albert !

Takker for hyggelig kommentar.

Det var nok dråpene som fikk hovedfokus og gjorde at det analytiske kom i annen rekke. Det betyr også at andre kan ha glede av bildene selv om de ikke nødvendigvis er perfekt .

Vennlig hilsen

Alec

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Roar

Hei Roar !

Vennlig hilsen

Alec

Da kan jeg jo nevne at et kutt i venstresiden hadde gjort samme nytten og flyttet linjene ned og vekk fra krysset så kan du jo ha det i bakhodet til en annen gang.

Roar

Hei Roar !

Takker for konstruktiv kommentar !

Ser den muligheten også.

MVH

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...