Gå til innhold

Junifest 2014 - Mr. Sanders - "Komplementær"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble enda mer imponert når jeg leser at bildene er tatt med mobilkamera. Selvsagt er det også fotografering, og kanskje enda større utfordring. Etterbehandler du bildene dine mye?

• Liker 1
Skrevet

Takk for det. :) Det som er gjort av etterbehandling er gjort kun på mobilen - ikke PC. Så, det er begrenset hvor mye man får gjort på selve mobilen med apper og på den lille skjermen. Det jeg liker å gjøre under etterbehandling er å manuelt leke med lyspunkter, som jeg finner fascinerende da fotografering jo er å fange lys.

Skrevet

Det at du går hen og maltrakterer påstanden om at mobilbilder ikke kan kalles fotografi er aldeles herlig og på sin plass. Det er hva jeg kaller svar på tiltale :thumbs:

• Liker 1
Skrevet

Veldig stilige linjer her som definitivt kan minne om både fliser og vinduer. Vil tro at farger hadde ødelagt denne likheten en hel del. Godt fotografi :thumbup:

• Liker 1
Skrevet

Det første jeg så var at landskapet nesten så ut som bølger i sjøen, så jeg kvapp litt da jeg så tittelen på bildet. Fint utsnitt :)

Skrevet (endret)

Takker. :)

14. juni. Ville foreta en langtidseksponering - og da måtte mobilen legges bort et øyeblikk. 60 sekunders eksponering, selvfølgelig, for å få sirkelen sekundviseren lager på det minuttet. Klokka var i sola og deretter lagt på et mørkt rom med døra på korte gløtt for å få gjenskinn i urkassa.

14232424650_7289c9f838_c.jpg

Lume by Loevhagen, on Flickr

Endret av Mr. Sanders
  • Liker 4
Skrevet

Ja, det ble gnistrende stilig med refleksjon av sekundviseren i innerkanten av urkassen rundt hele. Fantastisk gjennomført! :woot:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...