Gå til innhold

Heilo.I farta!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, John_Petter.

Flott bilde av to heiloer i "formasjonsflygning", - du er perfekt synkron med den forreste fuglen, og den er skarp og godt eksponert ! :)

Fargene er dessuten behagelige, og det samme gjelder lyset !

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Hei, John_Petter.

Flott bilde av to heiloer i "formasjonsflygning", - du er perfekt synkron med den forreste fuglen, og den er skarp og godt eksponert ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Takk for fin kommentar,Albert :-)

Kansje kortere lukkertid hadde "fryst" nr to også,men her ble det bare pek og skyt og ikke tid til å justere.

Skrevet

Hei, John_Petter.

Vennlig hilsen

Albert.

Takk for fin kommentar,Albert :-)

Kansje kortere lukkertid hadde "fryst" nr to også,men her ble det bare pek og skyt og ikke tid til å justere.

Hei igjen, John_Petter.

jeg antok at den bakerste heiloen holdt en annen hastighet / vingetakt, og er imponert over at du greide å synkronisere kameraet med én av fuglene, - jeg regner med at heiloene bare var som store prikker i søkeren ! ?

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Ja er vel mulig det er sånn det henger sammen,og det var den fremste jeg prøvde å "sikte" på.

Med 6D,som vel ikke har den beste følgefokusen må man satse på å treffe med senterpunktet.I tillegg har jeg satt den til å priotere fokus foran hastighet.

Men Heiloen var rask,så litt flaks hjelper også på ;-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...