Saviola16 Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Er det noen som vet om et program hvor jeg bruker min egen diskplass som ftp-server? F.eks: at jeg lager en mappe som heter Simon til en venn, å setter passord på den mappen slik at bare han kan komme inn på den med full tilgang. Å når han uploader ting til mappen så bler det lagt inn på min pc.
m-kane Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Det du trenger er et FTP server program. Tror Windowz kommer med no sånn i enkelte versjoner (Internet Information Server) og du kan finne tonnevis av enkle å bruke ftp servere på tucows - f.eks tucows.online.no
Mr.Hassan Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Hei! Du kan laste ned eit program i shareware versjon på http://www.download.com som heiter serv-u (windows os) som fungerer godt til ditt formål..
ilpostino Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 som tidligere nevnt følger dette med IIS sammen med NT-baserte os. (Win 2000 + Win Xp). Du går inn på Kontrollpanel -> legg til/fjern programmer -> legg til windows-komponenter. her velger du IIS og hvilkene komponentre du vil innstalere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå