Gå til innhold

Hjelp, facebook kontoen min sender ut meldinger som jeg ikke har lagd! Hva skjer?


Anbefalte innlegg

Så idag når jeg logget meg på at det hadde blitt sendt meldinger med link til flere forskjellige folk på vennelista mi. Det stod: LOL Icon_08654.zip og lol image00054.zip og sånn på de som ble sendt ut, men det var ikke lett å få åpnet zip filene så jeg klarte ikke finne ut av hva innholdet var ihvertfall.

 

Men jeg har ikke sendt ut de meldingene!!! Hva kan ha skjedd?? Blir stressa her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, du har da det berømte facebook viruset som har vært i vg i det siste, les mer her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1581056

last ned malwarebytes og kjør fulstendig scan, skal fjerne dette. send også beskjed til alle vennene dine på facebook om å IKKE åpne filene du har sendt.

edit: har vennene dine allerede åpnet filen, så må de også kjøre scan for å være sikker ;)

Endret av agnard
Lenke til kommentar

Heisann



Kan du laste opp loggen som Malwarebytes lagde? Veldig greit å ha for fremtidig referanse.


Loggen ble automatisk lagret av MBAM og kan også bli observert ved å klikke på History fanen og velge Application Logs.


Klikk på Export Log knappen. Velg Text file (*.txt), og lagre loggen på Skrivebordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...