Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som spiller Grim Dawn? Diablo klone med mye mer dystert tema. Ligger på steam som beta.

 

Sliter som pokker med å endre grafikkinstillinger da fucker spillet opp. Noen andre som spiller spillet og har tips på grafikkinstillinger som gjøre at spillet ikke tryner?

 

Spiller med alt på default nå....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er det noen her som spiller Grim Dawn? Diablo klone med mye mer dystert tema. Ligger på steam som beta.

 

Sliter som pokker med å endre grafikkinstillinger da fucker spillet opp. Noen andre som spiller spillet og har tips på grafikkinstillinger som gjøre at spillet ikke tryner?

 

Spiller med alt på default nå....

 

Ikke Diablo klone, men Titan Quest klone. Anyway skaperne av Grim Dawn skapte Titan Quest før de kickstartet Grim Dawn.

http://www.gamespot.com/titan-quest/

 

Det blir litt rart å si at alle spill er kloner mann. Da er Diablo klone av Baldurs Gate og Icewind And Dale :D

 

Van Helsing blir klonet av hva da? Hmm weird.

Endret av Prostituert
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Noen som spiller Grim Dawn her inne?

 

Kan virkelig anbefale dette spillet. Har til nå spilt rundt 40 timer etter jeg kjøpte det og har virkelig kost meg, med alt fra solo play til å spille med venner.

 

Med det sagt så er det Early Access og et godt stykke unna de største titlene innen sjangeren hva content gjelder, men character customizingen er meget bra gjennomført og byr på mange timer underholdning.

 

Blir veldig morro å følge spillet videre :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpte det etter jeg såg denne tråden og noen videoer. Men akkurat nå så er det litt meeh for meg.

 

Grafikken er ikke noe å si på, det ser nydelig ut og det er kule animasjoner på lik og knuselige gjenstander

Det samme gjelder lyden i spillet,

Spillet har en stabil fps på rundom 80-100 som er kjempe bra, fin flyt i spillet.

 

Quest synes jeg er vanskelig å finne ut hvor er henne. Hadde "world map" vist hvor jeg var så hadde det vært litt enklere å gått til de stedene jeg trengte. Men kanskje jeg bare ikke forstår meg helt på kartet.

 

Selve combat delen synes jeg er litt kjedelig.

Jeg føler at det eneste som er bra å investere skill points i er passive skills og da blir det veldig kjedelig i mine øyne.

Valgte soldier og demolitionist og det eneste jeg gjør er å løpe rundt å holde inne venstre musetast og drikke pots i ny og ne.

 

Loot ifra monstre og kister er tafatt og for det meste så går alt til vendor, hvor jeg ikke får stort for det uansett og kjøpe har jeg ikke planer om å gjøre heller siden prisen er helt vanvittig.

 

Det jeg likte var at man ikke trengte å slippe musetasten for å angripe et annet monster, noe man må gjøre i f.eks Diablo III.

Og siden jeg nevner D3 så kjøpte jeg dette spillet mest pga jeg vil ha et spill som jeg kan spille som ikke krever internett, noe jeg synes er helt idiotisk at D3 krever.

 

Synes måten man får tilbake helse er en kul funksjon.

 

Nå sammenligner jeg dette spillet med D3 siden jeg ikke har spilt PoE eller Titan Quest noe spesielt.

Jeg har lest noe med at folka som lagde TQ er de samme som lager Grim Dawn, så jeg vet ikke om mange av funksjonene eller måten man spiller spillet på er tatt ifra TQ.

Så om jeg klager på noe som liksom alltid har vært sånn så får dere ha meg unnskyld.

Uansett så er dette kun min mening om spillet.

De fleste på Steam er fornøyd, ser det ut som.

 

Ble lvl 12 før jeg logget av idag, kommer vel til å gi spillet litt mer tid for å se om det klarer å fange min interesse.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...