Gå til innhold

Naustet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Thor'en !

Skarpt bilde med saftige men likevel naturlige farger, et naust som bærer preg av tidens tann.

 

MVH

Alec

 

Takk så mye for det Alec. :)

 

Bildet er tatt i RAW format. Både skarphet, høylys, skygger, kontrast og fargetone er finjustert i Photoshop. Fargemetning er også justert noe. Ofte en vanskelig balansegang som fort kan bli litt for mye.

 

Riktig dosert syns jeg ofte dette kan utgjøre en stor forskjell og tilføre bilde det lille ekstra som får bildet til å skille seg ut i fra mengden. :eek:

 

Humør og personlige preferanser kan være avgjørende om en liker resultatet eller ikke. Noen ganger ender det opp som her, andre ganger i svart/hvit. :)

 

Mvh

Thor

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

 

 

Hei Thor'en !

Skarpt bilde med saftige men likevel naturlige farger, et naust som bærer preg av tidens tann.

 

MVH

Alec

Takk så mye for det Alec. :)

 

Bildet er tatt i RAW format. Både skarphet, høylys, skygger, kontrast og fargetone er finjustert i Photoshop. Fargemetning er også justert noe. Ofte en vanskelig balansegang som fort kan bli litt for mye.

 

Riktig dosert syns jeg ofte dette kan utgjøre en stor forskjell og tilføre bilde det lille ekstra som får bildet til å skille seg ut i fra mengden. :eek:

 

Humør og personlige preferanser kan være avgjørende om en liker resultatet eller ikke. Noen ganger ender det opp som her, andre ganger i svart/hvit. :)

 

Mvh

Thor

Hei Thor'en !

Kjenner så altfor godt til problemstillingen du beskriver.

I det ene øyeblikket er det bildet man var fornøyd med modent for korrrigering da både preferanser og humør har endret seg.

Noen ganger lager jeg kopier i nye versjoner , og originalen er beholdt.

MVH

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...