ZenCo Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Hei! I går hadde eg køyrd scooteren min i 15 minutters tid, og så tok den plutselig til å hoste og harke voldsomt. Ved å senke turtallet betrakteleg, klarte den så vidt å halde motoren i gang. Når eg prøvde å auke farta, stoppa den heilt. Fekk ikkje start på den. Eg trilla den i 10-minuttar, og fekk start. Holdt farten og turtallet heilt nede slik at eg fekk den til nærmaste parkeringsmoglegheit. Prøvde å auke farta igjen på slutten, men då stoppa den igjen. Kva kan ha skjedd her? Litt info: Yamaha Aerox 2008-modell Variatorsperra ute Plombering i potte fjerna Scooteren har gått heilt fint den siste månaden. Set stor pris på all hjelp!
ZenCo Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Skrevet 20. mai 2014 No prøvde eg å byte tennplugg, og fekk start. Men den stoppa etter 2 sekund, og no vil den ikkje starte meir. Nokon?
ZenCo Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Skrevet 20. mai 2014 Ja. Den kjentes fast i fisken, og hetta kobla på.
mobile999 Skrevet 20. mai 2014 Skrevet 20. mai 2014 Jeg tenkte mer på om tennpluggen er våt/lukter bensin etc. Det er en tråd her du kan lese gjennom for noen ideer: http://vgd.no/forbruker/motorsykkel/tema/1681157/tittel/scooter-stoppet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå