Gå til innhold

– «Anti-vaksinister» i Vesten blåser liv i døde sykdommer


Anbefalte innlegg

Blogger regnes ikke som kilder.

 

Som nevnt, bloggeren referer mange kilder som du kan følge. Det er bare for deg å følge dem videre hvis du vil.

 

Dersom du fortsatt ønsker å være fastlåst i dine konspiratoriske teorier kan jeg selvfølgelig ikke nekte deg det, men det finnes ingen dokumentasjon for å underbygge dem. Snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Blogger regnes ikke som kilder.

 

Nei, men bloggen linker til sine kilder og argumenterer for sitt syn. Mener du bloggeren tar feil? Da bør du gjøre rede for hvorfor, og ikke bare prøve å snike deg unna.

 

 

Vel, han linker jo blant annet til denne artikkelen fra BMJ som støtter mitt syn. Han virker ikke å gjøre så mye annet enn å svelge den offisielle forklaringen fra WHO rått og oversette denne til norsk.

Lenke til kommentar

Vel, han linker jo blant annet til denne artikkelen fra BMJ som støtter mitt syn. Han virker ikke å gjøre så mye annet enn å svelge den offisielle forklaringen fra WHO rått og oversette denne til norsk.

 

 

Jeg vet at nevnte blogger er veldig glad for å bli gjort oppmerksom på faktafeil, slik at han kan rette opp bloggpostene sine. Forslår at du går gjennom bloggposten punkt for punkt og redegjør for disse faktafeilene med henvisninger.

 

Hvis du derimot nekter å akseptere fakta og heller vil klamre deg til paranoide konspirasjonsteorier så er det vel lite hensiktsmessig å fortsette diskusjonen.

Lenke til kommentar

 

Vel, han linker jo blant annet til denne artikkelen fra BMJ som støtter mitt syn. Han virker ikke å gjøre så mye annet enn å svelge den offisielle forklaringen fra WHO rått og oversette denne til norsk.

 

 

Jeg vet at nevnte blogger er veldig glad for å bli gjort oppmerksom på faktafeil, slik at han kan rette opp bloggpostene sine. Forslår at du går gjennom bloggposten punkt for punkt og redegjør for disse faktafeilene med henvisninger.

 

Hvis du derimot nekter å akseptere fakta og heller vil klamre deg til paranoide konspirasjonsteorier så er det vel lite hensiktsmessig å fortsette diskusjonen.

 

 

Beklager at jeg stoler mer på BMJ og LMD enn en random blogger og hans store forbilde WHO.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg stoler mer på BMJ og LMD enn en random blogger og hans store forbilde WHO.

 

 

Fakta er fakta uansett hvem som skriver det.

 

Hvis du tror at disse 3 vitenskapsmennene som har fått betalt foredrag og forskningsmidler fra legemiddelindustrien (men ikke hatt direkte økonomisk gevinst av en pandemi) har overtalt de 19 andre vitenskapsmennene i komiteen til å erklære pandemi mot bedre vitende, og så laget et tidsmaksin og reist tilbake i tid og fått norske myndigheter til å kjøpe vaksiner før pandemierklæringen så har du all rett til det.

 

For egen del synes jeg Tjomlids redegjørelse virker mer sannsynlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, han linker jo blant annet til denne artikkelen fra BMJ som støtter mitt syn. Han virker ikke å gjøre så mye annet enn å svelge den offisielle forklaringen fra WHO rått og oversette denne til norsk.

 

Er det ikke nettopp den artikkelen han tar for seg og redegjør for? Det virker ikke som du er mottakelig for informasjon som ikke stemmer med det du har bestemt deg for på forhånd. Dette kjenner jeg igjen fra både kreasjonister og klimavitenskapsfornektere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...