Albert Andersson Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Hei, Alec Ask. Fine bilder, alle tre, og "Smooth Reflection" gir vel mulighet for å foreta lange eksponeringer (?) i dagslys uten bruk av ND-filter, eller ? Det kunne vært interessant å høre om dine erfaringer med dette verktøyet ! Vennlig hilsen Albert.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Hei, Alec Ask. Fine bilder, alle tre, og "Smooth Reflection" gir vel mulighet for å foreta lange eksponeringer (?) i dagslys uten bruk av ND-filter, eller ? Det kunne vært interessant å høre om dine erfaringer med dette verktøyet ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for positiv kommentar. ND filter er unødvendig.Og en unngår lange eksponeringer , det er flere forhåndsinnstillinger hver av disse kan instilles i low 32 exp , mid 64 exp og high 128 exp. Alle eksponeringene blir tilslutt en hvor bølger, elvestryk o.l. blir glattet ut. Har hatt appen i kort tid men jeg synes det er en grei måte å oppnå disse effektene på. En annen ting som jeg synes er positivt med app løsningen er at hver enkelt kan tilpasse kameraet etter behov. Vennlig hilsen Alec
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Fint! Jeg jobber i bygningen til høyre Hei Bibow ! Takker for positiv kommentar. Du er heldig som har arbeidsplass i slike omgivelser. Vennlig hilsen Alec
Anbefalte innlegg