Gå til innhold

Pålitelige og billige sydentursider?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har tenkt til å bestille en liten sydentur nå i slutten av mai for meg og kjæresten, tenkt til å være i 7 dager. Jeg har sett litt rundt på forskjellige sider og kunne gjerne tenkt meg å bestille fly+hotell sammen for da er det jo som regel enklest samtidig som man kanskje får det litt billigere:)

 

Mitt spørsmål er enkelt: jeg lurer på om noen har noen gode forslag til hvor man enkelt kan bestille en sydenreise (fly+hotell, men ikke noe krav) fra en pålitelig nettside?

 

Har tittet litt rundt på expedia, men har også lest at denne og liknende sider ikke er til å stole på pga skjulte kostnader etc.

 

Takker for alle innspill og tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, skal du ha chartertur så er jo ving.no, apollo.no og startour.no gode tips. - Disse søkesidene gir deg normalt ikke noe bedre tilbud enn det du finner der (ofte så legger de på litt for å håndtere bestillingen)

 

Skal du sette sammen turen selv så er det vel momondo, restplass og expedia som er de store. - Eventuelle ekstra-kostnader vil du jo se i "handlekurven" før du bekrefter bestillingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...