Gå til innhold

Pålitelige og billige sydentursider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt til å bestille en liten sydentur nå i slutten av mai for meg og kjæresten, tenkt til å være i 7 dager. Jeg har sett litt rundt på forskjellige sider og kunne gjerne tenkt meg å bestille fly+hotell sammen for da er det jo som regel enklest samtidig som man kanskje får det litt billigere:)

Mitt spørsmål er enkelt: jeg lurer på om noen har noen gode forslag til hvor man enkelt kan bestille en sydenreise (fly+hotell, men ikke noe krav) fra en pålitelig nettside?

Har tittet litt rundt på expedia, men har også lest at denne og liknende sider ikke er til å stole på pga skjulte kostnader etc.

Takker for alle innspill og tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, skal du ha chartertur så er jo ving.no, apollo.no og startour.no gode tips. - Disse søkesidene gir deg normalt ikke noe bedre tilbud enn det du finner der (ofte så legger de på litt for å håndtere bestillingen)

Skal du sette sammen turen selv så er det vel momondo, restplass og expedia som er de store. - Eventuelle ekstra-kostnader vil du jo se i "handlekurven" før du bekrefter bestillingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...