Gå til innhold

Google+ kan snart være historie


Anbefalte innlegg

Google+ er ikke på vei bort. Ikke bare er det avvist av massevis av kilder og Google selv, det er fullstendig ulogisk. Google+ er kommet for å bli, men vil selvfølgelig utvikle seg og bytte form slik det har gjort fra starten.

 

Google+ er absolutt det beste alternativet der ute og er alt annet enn mislykket. Greit nok alle besteforeldre oldeforeldre osv er ikke på g+, så det har mindre antall aktive brukere heldigvis. Men g+ har massevis av aktive oppegående og fornøyde brukere.

 

Veldig glad ikke g+ har samme brukerne som facebook for da hadde ikke g+ vært noe bra plass å være lengre. Facebook blir bare brukt fordi folk flest ikke vet at det finnes alternativ. Ikke mange jeg kjenner som er fornøyd med facebook selv om de bruker det. Men skulle ønske flere firma/tjenester var mer aktiv på g+. Det er absolutt den beste måten å få brukerstøtte på.

Endret av EldarH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan ikke fordra Google+, men blir som andre har sagt her allerede, tvunget av Google til å bruke det fordi man ellers ikke får lov å bruke essentielle funksjoner i YouTube og Google Play, som f.eks. å skrive kommentarer.

Og derfor skriver jeg ikke kommentarer på Youtube lenger...

 

Ikke jeg heller. Det er absolutt galskap å vise det ekte navnet sitt på Youtube. Favoritt-youtuberen min TotalBiscuit har f.eks disabled alle kommentarer på videoene sine, og jeg har lasta ned en liten addon til Chromium hvor den prøver å laste ned Reddit-tråd tilhørende videoen. Feiler den, så vises normale Youtube-comments som jeg bare leser og ikke tilfører videre kommentarer. De har skutt seg selv i foten der, Youtube.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kan ikke fordra Google+, men blir som andre har sagt her allerede, tvunget av Google til å bruke det fordi man ellers ikke får lov å bruke essentielle funksjoner i YouTube og Google Play, som f.eks. å skrive kommentarer.

Og derfor skriver jeg ikke kommentarer på Youtube lenger...

Ikke jeg heller. Det er absolutt galskap å vise det ekte navnet sitt på Youtube. Favoritt-youtuberen min TotalBiscuit har f.eks disabled alle kommentarer på videoene sine, og jeg har lasta ned en liten addon til Chromium hvor den prøver å laste ned Reddit-tråd tilhørende videoen. Feiler den, så vises normale Youtube-comments som jeg bare leser og ikke tilfører videre kommentarer. De har skutt seg selv i foten der, Youtube.

At G+ ble en del av YouTube er det beste som har hent tjenesten. Nå slipper man alle kommentarene man ikke ønsker der, og sitter igjen med de kommentarene man ønsker. At ferre kommenterer var hele poenget. Kvaliteten på kommentarene økte mens antall kommentarer sank. Rett å slett genialt.

 

Jeg syns det er bra at vi har forum på nettet der folk kan skrive anonymt. Det er viktig for debattene. Blant annet savner jeg den muligheten i flere nettaviser. Men det må være plasser med aktive moderatorer slik at diskusjonen er seriøs og alle følger "reglene".

 

Når kommentarer kommer ut av kontroll slik de gjorde på YouTube, og seriøse og nyttige kommentarer drukner i useriøst søppel var det eneste riktige å gjøre som Google gjorde.

 

Nå er faktisk kommentarfeltet på YouTube brukenes igjen.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Dette er godt nytt for meg personlig. Den ene gangen jeg prøvde å sette meg inn i Google+ for lenge siden ga jeg fort opp fordi jeg fant det rotete. Dessuten tror jeg markedet for slikt er mettet, og at litt av grunnen til at Google+ aldri tok helt av hovedsaklig skyldes at forbrukere ikke trenger et dusin sosiale medier å forholde seg til. For meg står Google+ igjen som en masekopp som henger over skuldrene mine når jeg skal benytte meg av Googles tjenester som jeg ellers er meget fornøyd med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...