Gå til innhold

Rask, godt kamera, mye lagringsplass for rundt 4000kr?


Yinx

Anbefalte innlegg

hei :)

 

Jeg skal nå kjøpe meg en ny mobiltelefon, problemet er bare at jeg ikke vet åssen type/merke jeg har lyst på ennå. det eneste jeg har bestemt meg for er at det må være en smarttelefon, som ikke er altfor dyr. Jeg regner med at jeg vill betale rundt 4000 Kr for den, men helst litt mindre hvis det går ann :)

 

jeg bruker egentlig bare mobilen min til å ringe, sende sms, spille, ta bilder og være på nettet. De eneste kravene jeg har til mobilen er at den må være rask, ha godt med lagrings plass, bra kamera (helst frontkamera også :) ) og at den ikke er altfor avansert/vanskelig å bruke. så er det noen som har noe forslag til hva jeg kan kjøpe? jeg tar imot alt, både forslag og tips :)

 

sett gjerne inn link hvis du har det :)

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke ser på det som noe negativt å bestille telefonen i fra utlandet (England tror jeg det blir), så har du jo Oppo Find 7a som du kan snart forhåndsbestille her: http://europe.oppostyle.com/14-find-7

 

Oppo Find 7a koster rundt 4400 kroner totalt etter den Norske 25% MVA'en og de andre avgiftene som kommer i tillegg. Det vil dog være fri frakt på telefonen. Telefonen har også veldig gode specs, så det er ikke noe å utsette på det. Så med tanke på det, så er telefonen egentlig greit priset.

 

Om du vil ha mere info om telefonen, så kan du bare se på tråden min om den som du finner i min signatur.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Selv stor fan av Nexus 5, men har dessverre ikke nok lagringsplass for meg. Kanskje ikke for deg heller?

Ett godt alternativ da er søsteren LG G2. 32 GB, rask, godt batteri og godt kamera. Dessverre bare dønn stygg. ( både selve mobilen, og softwaren inni ).

Hva synes du?

Greit å gå for disse lutt eldre toppmodellene, når man skal ha noe bra, men ikke superdyrt. Noe jeg selv også gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...