Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL 1024/256- For ikke det jeg vil ha


Anbefalte innlegg

Tiscali 1024/256 . Jeg har testet nå over en uke, ligger på 600/100 , Synes det er irriterende HVIS det er linja, men det vet jeg jo ikke, Nettverkskortet er i hovedkortet(INTEL ® PRO NETWORK 1000CT). Har ikke virus.

 

-Bytte Nettverkskort?

-Drivere, Hvor?

-Nytt Modem fra Tiscali?

-Bytte Levrandør,Hvilket?

 

 

Takker for Dere som vet noe eller prøver å hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sansynligsvis bare at du bor for langt i fra sentralen. Det hjelper neppe å skifte nettverks kort, det er ikke der flaskehalsen ligger.

Både 10 og 100 mbits nettverks kort skulle holde lenge, som det sansynligvis er det du bruker.

Hvis du absolutt vil bytte leverandør, ville jeg gått for NextGenTel. (Ja vet at de har helt ræva kundesupport, men tror ikke Stjelenor eller noen av de andre har noe særlig bedre)

Hva er det du har testet opp mot? Det kan godt hende flaskehalsen ligger andre steder på internett, f.eks. serveren kan være dårlig.

Men tror ikke du kan komme noe særlig over 100 i upload, har selv 1350 i download rate fra NextGenTel, men kommer ikke noe særlig over 1200.

Du må jo huske på at TCP/IP og nettverk generelt har en overhead på en del bit, som inneholder checksummer, etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...