Gå til innhold

Latterlig billig (brukt) stasjonær til Elder Scrolls online?


Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48061703&searchclickthrough=true

 

 

Denne er faktisk meget godt priset

 

Beskrivelse

Kjøpte meg en splitter ny pc fra komplett i januar i år, nå føler jeg ikke at jeg trenger den noe mer, så derfor har jeg bestemt meg for å selge den!

Denne pcen er veldig bra for gaming, jeg har brukt den til gaming når jeg selv har brukt den! Og den fungerer kjempe bra!

Jeg kjøpte den for 8000,- kroner, helt ny fra Komplett.no! Har kvitteringer osv vist det skulle være til interesse for noen :)

Noe av det viktigeste som er i pcen:

Prossesor: Intel® Core i7-4770 3.4GHz
Ram: 8GB - Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB
Skjermkort: MSI GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA
Kabinett: Corsair Carbide 200R Midi Tower Sort
Strømforsyning: Cooler Master B500, 500W PSU

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei. Dette blir nok siste post fra meg angående tips. Selgeren fra forrige post har fortsatt ikke svart, men han har nå (endelig) fått satt pcen merket med solgt. Det var snakk om denne: Komplett Gamer i35.

 

Vannavkjølt CPU-kjøler og. Faen. En bedre deal enn den er vel ikke mulig å oppdrive, men en kan prøve.

 

Alternativ en. God nok PSU?

Alternativ to. Begynner å komme inn i en annen prisklasse enn hvor jeg begynte. Bygge selv skimtes i horisonten.

 

 

 

Alternativ 1: Får du den for litt billigere, 4000kr, så er det et godt kjøp.

 

Alternativ 2: Ikke verdt mer en 5000kr, spesielt når selger ikke vet hvilken strømforsyning som står i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...