Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Ja der har vi starten ihvertfall! :thumbup: akuratt den stemmen,men det er iikke samma musikken :D:p

 

 

har hørt, happy hardcore versonen, og dj mystic og dj inferior eller no, er ikke de heller!

kikka rundt på ulike forum, og så ut som flere hadde hørt den samme sangen, men ingen hadde navn eller dj?

 

noen andre ideer?

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen hjelpe meg? Hva heter den musikken som ble vist på NRK2 nå nettopp (kl 20.30).. Det har vist noen ganger tidligere også og jeg vil vite navnet på musikken og om det er å finne film på nett..

 

Altså denne filmen var med 3 gravemaskiner som lekte med hverandre...

Endret av jojo1717
Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg? Hva heter den musikken som ble vist på NRK2 nå nettopp (kl 20.30).. Det har vist noen ganger tidligere også og jeg vil vite navnet på musikken og om det er å finne film på nett..

5049524[/snapback]

 

For oss som ikke så på TV nå nettopp, noen pekere til noe av teksten for eksempel? Greit å ha noe mer å gå etter enn et tidspunkt for når den var sendt på TV :)

 

Edit:

 

20.10

 

Top Gear - Tut og kjør! (t)

Motorserie fra BBC. (19:19) Ingen bil er trygg når Jeremy Clarkson og kolleger får den under lupen.

  Blir også sendt torsdag kl. 01.00 (NRK1).

Så musikk Topgear episode 19 i 19 sesong? Nerme slutten av episoden

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar
Leter etter en sang, remix av en gammel Abba sang. (Ikke remixen av Gimme! Gimme! Gimme!, men en annen ganske kjent) Nokså techno versjon. Hørte den i starten av Kyrre på P3 idag. De har ikke lagt ut spillelisten ennå, så jeg finner ikke ut hva den heter! Hjelp

5053010[/snapback]

 

 

http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/TG/Sang.wav

 

Ingen som har hørt den før?

5053091[/snapback]

 

Madonnas nye singel "Hung Up" - som forøvrig sampler ABBAs "Gimme Gimme Gimme" :)

Lenke til kommentar
Leter etter en sang, remix av en gammel Abba sang. (Ikke remixen av Gimme! Gimme! Gimme!, men en annen ganske kjent) Nokså techno versjon. Hørte den i starten av Kyrre på P3 idag. De har ikke lagt ut spillelisten ennå, så jeg finner ikke ut hva den heter! Hjelp

5053010[/snapback]

Voulez-Vous av Abba er det remix av, noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg så nettopp en reklame om Nordic Music Awards på tv2 der de spillte en musikk i bakgrunnen, vet noen hva denne melodien heter? (ingen sangstemme, bare melodi av det jeg hørte)

 

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Jeg så nettopp en reklame om Nordic Music Awards på tv2 der de spillte en musikk i bakgrunnen, vet noen hva denne melodien heter? (ingen sangstemme, bare melodi av det jeg hørte)

 

 

På forhånd, takk!

5053935[/snapback]

Sannsynligvis en instrumentalversjon av "The next episode" av Snoop Dogg/Dr. Dre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg så nettopp en reklame om Nordic Music Awards på tv2 der de spillte en musikk i bakgrunnen, vet noen hva denne melodien heter? (ingen sangstemme, bare melodi av det jeg hørte)

 

 

På forhånd, takk!

5053935[/snapback]

Sannsynligvis en instrumentalversjon av "The next episode" av Snoop Dogg/Dr. Dre :)

5053947[/snapback]

 

 

Takker så meget :)

 

Det var egentlig orginalversjonen og ikke en instrumental versjon jeg er ute etter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...